• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22315
  • Αριθμός συν/τών: 759967
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Περιεχόμενα

Τρί 27 Απρ 2010

Ο Βασιλιάς

Τρί 16 Ιουν 2009

Κλειστοί Δρόμοι

Τρί 02 Ιουν 2009

Ο Χαμένος τα παίρνει όλα

Τρί 19 Μαϊ 2009

Το Μετέωρο Βήμα Του Πελαργού

Παρ 15 Φεβ 2008

Κράτησε με (2006)

CineΕλληνικον


Κυρ 23 Ιαν 2005

Οι δέκα του 2004




Ούτε και το 2004 είδα την μεγάλη ελληνική ταινία ή έστω αυτή που θα θυμάμαι και το 2005. Έτσι η λίστα μου με τα «καλύτερα» είναι απλώς μία επιλογή των 10 πιο χαρακτηριστικών ταινιών, ανά είδος. Επειδή δεν θέλω μάλιστα να αξιολογήσω ανάμεσά τους, καθότι το θεωρώ πραγματικά περιττό (επίσημη εκδοχή: μα είναι διαφορετικά είδη!), τις παραδίδω σε αλφαβητική σειρά, γράφοντας για ποιο λόγο επέλεξα κάθε μια από αυτές.

Αληθινή Ζωή

Πως κάνεις gay χιούμορ λέγοντας μια str8 ερωτική ιστορία; Ο εκπρόσωπος του ελληνικού κινηματογραφικού camp, Πάνος Κούτρας καταθέτει το έπος του. Αντιφατικές εντυπώσεις κατά την προβολή. Η μόνη σκέψη του θεατή «μα που το πάει ο τύπος;». Τον οποίο τύπο «περιλάβαμε» στην οικεία συνέντευξη

Γαμήλια Νάρκη

Η ρομαντική κομεντί που απογοήτευσε το κοινό του «Τσαλαπετεινού του Γουαϊόμινγκ» που περίμενε κάτι εξίσου φρέσκο αλλά και εστέτ από τον Δημήτρη Ινδαρέ. Ο οποίος διαφωνεί στην ένσταση ότι το σενάριο για την κρίση ενός ζευγαριού από την είσοδο ενός τρίτου ανθρώπου είναι τετριμμένο. Όπως και αντικρούει τις σχετικές κατηγορίες μας (βλ. σχετική συνέντευξη) για τηλεοπτική αισθητική. Επιτυχώς;

Delivery

Υπερκυριλέ φωτογραφία και στυλιζάρισμα σε μια ταινία που είναι ίσως η μόνη που όντως θα άξιζε να γυριστεί σε dv. Ο Παναγιωτόπουλος αλλάζει πλεύση μετά από τους Beautiful People, τους Αγαπητικούς και αυτή τη Νύχτα που Μένει, σε ένα θέμα που αντιμετωπίζει ως καλλιγραφία την μιζέρια. Ο Θάνος Σαμαράς, πρωταγωνιστής της ταινίας, μάλλον συμφωνεί, στην συνέντευξη που μας έδωσε.

Et in Arcadia Ego

Το ξεχωρίζω από τα ντοκιμανταίρ του 2004, γιατί δεν είναι ακριβώς ντοκιμανταίρ. Το θέμα του δεν είναι μόνο η υπαρκτή, αλλά και η μεταφορική Αρκαδία. Γλυκές εικόνες, εντυπωσιακό αρχειακό υλικό, ίσως το πρώτο έγχρωμο που γυρίστηκε στην Ελλάδα και σκηνές φιξιόν. Υπενθυμίζει ότι η ταινία τεκμηρίωσης δεν πρέπει να έχει την δομή και τον στόμφο διδακτορικής διατριβής. Άλλωστε, όπως μας είπε και ο σκηνοθέτης στη συνέντευξη που μας παραχώρησε, το ζητούμενο είναι η αυτογνωσία.

Hardcore

Μια φρέσκια, αναρχική, μη πολιτικώς ορθή ματιά στους σημερινούς τινέητζερς. Ναρκωτικά, πορνεία, έγκλημα αλλά και στοργή και δυνατά συναισθήματα, ατυποποίητα. Προστατέψτε το είδος, είναι τόσο σπάνιο!

To Λιβάδι που δακρύζει

Το μόνο που θέλω να πω είναι πως πρόκειται για την μόνη ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου που έχω δει μόνο μία φορά.

Να μ’ αγαπάς

Οι βιογραφίες δεν είναι σπάνιο σπορ στον ελληνικό κινηματογράφο. Όταν όμως είναι αποτέλεσμα παιδέματος και σοβαρής επεξεργασίας που ξεπερνάει την απαρίθμηση γεγονότων και χρονολογιών αξίζει την προσοχή μας. Ο Ανδρέας Θωμόπουλος έκλεισε στην γλυκιά ιστορία που μας αφηγήθηκε την τρυφερότητά του για ένα φίλο, αλλά και μια ανεξερεύνητη εποχή: τα τέλη της δεκαετίας του 1970

Νύφες

Τις υπερπροικίσανε, ήταν πολύφερνες, αλλά δεν θα αφήσουμε και το γάμο να πάμε για πουρνάρια.

Οι γενναίοι της Σαμοθράκης

Είναι ο εκπρόσωπος εκείνου του είδους της κωμωδίας που πάει να συναντήσει τον παλιό Περάκη και πάει ακόμη πιο πίσω. Η απλότητα που φτάνει στην αφέλεια είναι στα μείον. Το ότι σου χαρίζει το γέλιο βέβαια ισχύει και την καθιστά πολύτιμη μέσα στην περσινή παραγωγή.

Uncut Family

Ο απόηχος αυτού που παλιά λεγόταν “κουλτουριάρικο σινεμά”. Δεν λέει τίποτα, δεν δείχνει τίποτα, δεν αφορά κανέναν. Φροϋδικές τζιριτζάτζουλες που, ούτως ή άλλως, με λίγη ερμηνευτική βία, εξάγονται από το οτιδήποτε…


 
 
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.