• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες


Widows (2018)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Χήρες

Θρίλερ
Διανομή: Odeon
Χρώμα: Έγχρωμο
Γλώσσα: Αγγλικά
Δημοτικότητα: 0.01 %
Αξιολόγηση: 5.77/105.77/105.77/105.77/105.77/105.77/10   (5.77/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Υψηλή (Συμφωνία ψήφων μεταξύ 15 και 50%)




- Gallery:




- Συντελεστές :

Viola DavisΗθοποιός ....Veronica Rawlins 

Elizabeth DebickiΗθοποιός ....Alice 

Colin FarrellΗθοποιός ....Tom Mulligan 

Michelle RodriguezΗθοποιός ....Linda 

 Lynda La PlanteΣυγγραφέας ....τηλεοπτική σειρά 

Steve McQueen (II)Σκηνοθετης   

Steve McQueen (II)Σεναριογράφος   

Gillian FlynnΣεναριογράφος   



 
<Χωρίς Τίτλο> - demetrius23 - Σάβ 02 Φεβ 2019 - 18:48

WIDOWS

 

  Στο περιθώριο μιας σειράς διαμαρτυριών που συνεχίζονται και αποσκοπούν στην αναδιαμόρφωση του κοινωνικού ιστού, στην παραχώρηση δικαιωμάτων και στην ισάξια- και όχι κατ’ επίφαση- αντιμετώπιση μιας σειράς μειονοτήτων, κυκλοφόρησε το Widows, η καινούρια ταινία του Στιβ Μακουίν, οποίος με αφορμή και αφετηρία μια ιστορία ληστείας που αποτυγχάνει, αποπειράται να θίξει ζητήματα γυναικείας χειραγώγησης σε πρώτο πλάνο, ενώ ταυτόχρονια παρουσιάζει μια ενδιαφέρουσα ιστορία που ενσωματώνει κριτική κατά της πολιτικής διαφθοράς και της ανίερης επιρροής που ασκείται από τους εκπροσώπους της εκκλησιαστικής κοινότητας.

 

  Το Widows εφορμά με μια παταγώδη, εναγώνια σεκάνς μιας καταδίωξης όπου ολοκληρώνεται με τη θανάτωση των ληστών, προτού ξετυλίξει το κουβάρι της ιστορίας των χηρών, οι οποίες καλούνται να ανταποκριθούν στα υπέρογκα χρέη με τα οποία έχουν επιφορτιστεί, ενώ ταυτόχρονα οφείλουν να ξεπεράσουν τα εμπόδια της αναποφασιστικότητας και της συστολής, τα οποία απέρρεαν ως αποτέλεσμα της ασφάλειας που παρεχόταν απλόχερα από τους συζύγους τους.

 

  Καθότι βρίσκονται σε αδιέξοδο, ενορχηστρώνουν μια ληστεία που θα τους εξασφαλίσει μια άνετη και ατάραχη ζωή, ενώ ταυτόχρονα θα διαγράψει και τους ανοιχτούς λογαριασμούς, τους οποίους οι σύντροφοί τους άφησαν με περίσσεια απερισκεψία και ανεντιμότητα, εκθέτοντάς τες ανεπανόρθωτα.

 

  Και ενώ η γυναικεία ομάδα που έχει συγκροτηθεί αναζητά λύσεις για τα διαρκώς εκκολαπτόμενα προβλήματα που αναχαιτίζουν τις ελπίδες τους και προκαλούν συγκρούσεις, στο παρασκηνίο ο Μακουίν εξετάζει τα θέματα της διάβρωσης των πολιτικών θεσμών και της ηθικής αποτελμάτωσης των παραγόντων που εκφράζεται με τους όρους χρήσης αμετροεπούς, ψυχρής και συνταρακτικής βίας.

 

   Παρότι κοινές, απλές γυναίκες θα σάστιζαν μπροστά στην ξαφνική απώλεια, αφήνοντας το πένθος τους να εκδηλωθεί μέσω του σπαραγμού και της διάρρηξης της ψυχικής ισορροπίας, οι ηρωϊδες αντιπαρέρχονται τα προβλήματα και αποκρούουν τις απρόσμενες αντιξόοτητες, εξοπλισμένες με θάρρος, αυτοπεποίθηση και θέληση, αφού δεν ωφελεί ο μαρασμός και η παραίτηση σε μια κατάσταση που επιτάσσει κινητοποίηση. Μέσα από την αγωνιώδη αναζήτηση της λύσης που θα οδηγήσει στην επιτυχημένη έκβαση της ληστείας ανθίζουν διασπώντας τους δεσμούς που τις διατηρούσαν εσφαλμένα στην επίπλαστη φούσκα της φαινομενικής προστασίας, η οποία χαριζόταν μέσω της οικονομικής σταθερότητας που παραχωρούσαν οι εκλιπόντες.

 

   Παράλληλα διαδραματίζεται η προεκλογική εκστρατεία για την ανάδειξη μέλους του δημοτικού συμβουλίου της 18ης περιφέρειας του Σικάγου κατά της διάρκεια της οποίας καθίσταται ευδιάκριτο πως η διαπλοκή, η φαυλότητα και η εξαχρείωση έχουν εξαπλωθεί απρόσκοπτα και δε δύναται να κλονιστούν με ευκολία.

Η επέκταση περιλαμβάνει ομάδες κρούσης και συμμετοχή του ιερατείου, πέρα από τη διασπορά ψευδών ειδήσεων και την υπεξαίρεση χρημάτων, οι οποίες αποτελούν διαδεδομένες, αν και ανεξακρίβωτες, εκφάνσεις της χωλαίνουσας και στρεβλής πολιτικής κατάστασης.

 

   Αν και ο Μακουίν προσδοκά να παραδώσει ένα πολυσχιδές, βαθύ έργο με έντονη διάθεση σκεπτικισμού γύρω από μια σειρά κοινωνικών ζητημάτων, παρεκκλίνει υπερβολικά από το στόχο της σκιαγράφησης των κεντρικών χαρακτήρων, προσφέροντας μια ανολοκλήρωτη συρραφή γεγονότων με εξαιρετική κινηματογράφηση, η οποία, όμως, δεν αριστεύει σε τίποτα και εξετάζει επιγραμματικά και ελλειματικώς μια σειρά στοιχείων, τα οποία θα μπορούσαν να απογειώσουν κυριολεκτικά την ταινία του. Ενώ το story σε κανένα σημείο δεν περιπλέκεται τόσο ώστε να κλίνει προς το ασαφές, αποσυντονίζει και αποπροσανατολίζει, παρότι δεν εκπίπτει στο μοιραίο λάθος της αναπαραγωγής κοινοτυπιών από τις οποίες χαρακτηρίζονται οι heist movies.

 

   Κυριότερα, πάντως, αφήνει τον πολιτικό στοχασμό του να περιδιαβεί σε γνώριμα και απλοϊκά μονοπάτια, δίχως διάθεση να αμφισβητήσει αναπαριστώντας ένα πεδίο που επιδέχεται διαφορετικών ερμηνειών. Έτσι, ο πολιτικός σχολιασμός του κρίνεται επιπόλαιος και επιδερμικός, με εμφανή περισσότερο την πρόθεση διδακτισμού, παρά την παρακίνηση για αξιολόγηση από πλευράς του θεατή των εν λόγω ζητημάτων.

 

3/5

 

  

 
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.