• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες


Un Long Dimanche de Fiancailles (2004)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Οι Ατελείωτοι Αρραβώνες
- Γνωστό και ως:
A Very Long Engagement

Εποχής | 133' | Ακατάλληλο κάτω των 15
Πρεμιέρα στην Ελλάδα: Παρ 28 Ιαν 2005
Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 24/8/2005
Διανομή: Village Films
Χρώμα: Έγχρωμο
Ήχος: DTS (Digital Theater Sound)
Γλώσσα: Γαλλικά - Γερμανικά - Κορσικανικά
Δημοτικότητα: 0.09 %
Αξιολόγηση: 6.80/106.80/106.80/106.80/106.80/106.80/106.80/10   (6.80/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Πολύ Υψηλή (Συμφωνία ψήφων < 15%)




- Υπότιτλος:

Ποτέ μην αφήνεις να φύγει.

 

- Συντελεστές :

Audrey TautouΗθοποιός ....Mathilde 

Gaspard UllielΗθοποιός ....Manech 

Dominique PinonΗθοποιός ....Sylvain 

Chantal NeuwirthΗθοποιός ....Benedicte 

Andre DussollierΗθοποιός ....Pierre-Marie Rouvieres 

Sebastien JaprisotΣυγγραφέας ....μυθιστόρημα 

Jean-Pierre JeunetΣκηνοθετης   

Jean-Pierre JeunetΣεναριογράφος   

Guillaume LaurantΣεναριογράφος   



 
<Χωρίς Τίτλο> - poltre - Πεμ 02 Μαϊ 2013 - 00:38
Από τις καλύτερες ταινίες φοβερή ατμόσφαιρα, σαγηνευτική πρωταγωνίστρια και ενδιαφέρον τέλος. Αξίζει...

 
Legacy - pavlos - Unverified - Κυρ 06 Φεβ 2005 - 00:05
Ο Ζαν Πιερ Ζενε επιστρεφει τεσσερα χρονια μετα το "Αμελι" με μια εξαιρετη ταινια. Οι "ατελειωτοι αρραβωνες" θα μπορουσε να ειναι ενα πολυ καλο μαθημα στον Παντελη Βουλγαρη για το πως κανεις μια πανακριβη παραγωγη χωρις να χανεις τιποτα απο την προσωπικη σκηνοθετικη σου αποψη. Πραγματι, ο Ζενε ειναι σκηνοθετης που αφηνει το στιγμα του. Συνεχως κινουμενη καμερα, ιδιοτροπες και πρωτοτυπες γωνιες ληψης, μοναδικη φωτογραφια και πανω απ` ολα αυτη η γενικη αισθηση που σου αφηνει οτι καθε του ταινια ειναι ενα ειδος απο μονη της. Συνδυασμος δραματος, (αντι)πολεμικου επους, πικρης κομεντι με ιδιοτυπο χιουμορ και η αισθηση αισιοδοξιας να πλαναται πανω απο την κινηματογραφικη αιθουσα κατα τη διαρκεια της προβολης. Η Οντρει Τοτου δεν εχει το παραμικρο προβλημα να ξεφυγει απο τη σκια της Αμελι (εχει παιξει αλλωστε και αλλους διαφορετικους ρολους) ενω ο Γκασπαρ Ουλιελ ειναι η πιο γλυκια τυραννημενη φατσα που ειδαμε τα τελευταια χρονια στο σινεμα. Η αντιθεση μεταξυ στο real time και τις εικονες μαχης δημιουργει εξαιρετικη συγκινησιακη φορτιση, ενω στο δευτερο μερος της ταινιας η αγωνια του θεατη χτυπαει κοκκινο για την τελικη εκβαση της αναζητησης. Ατελειωτη απολαυση...
9/10
pavlos
 
Legacy - ilias - Unverified - Τρί 08 Φεβ 2005 - 12:00
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΙΑ ΜΑΓΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ. Η ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΠΛΑΝΩΝ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΥΠΕΡΟΧΗ.ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΜΕΙΝΟΥΝ ΧΑΡΑΓΜΕΝΕΣ. ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΥΓΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ Η ΣΤΟ ΜΕΛΟ. ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΡΩΙΔΑ ΑΝ ΚΑΙ.....
9/10
ilias
 
Legacy - suspect - Unverified - Τρί 22 Φεβ 2005 - 05:04
Η στροφη που βλεπω στον κινηματογραφο τον τελευταιο καιρο δεν εχει να κανει με τις ταινιες αυτες καθε αυτες αλλα με το πως γυριζονται. Ειτε προερχονται απο την Ασια ( old boy – ιπταμενα στιλετα - 2046 ) ειτε απο την Ευρωπη με τους ατελειωτους αρραβωνες.
Πως αλλαζουν οι καιροι…
Οι Αμερικανοι το γυρισαν στο ανθρωπινο με το πλαγιως και το million dollar baby και οι Ευρωπαιοι στις μεγαλες παραγωγες.

Between the lines η ταινια δεν εχει να πει απολυτως τιποτα. Η δυναμη του ερωτα που καταφερνει τα παντα παρα τις αντιξοοτητες. Χαρηκα Καλιαμαγκουρας. Το ξερουμε, το εχουμε ξαναδει.

Το στορι επισης το εχουμε ξαναδει. Ερωτευμενη νεαρα αναζητα επιζωντα απο τον πολεμο και ενω ολοι τον εχουν πεθαμενο αυτη επιμενει.

Όλα τα λεφτα ειναι τα φρου – φρου. Όταν πρωτοειχα δει την Τοτου στο Αμελι ειπα «κοιτα μια φατσουλα». Τωρα λεω «κοιτα μια μεγαλη ηθοποιο». Φοβερη οπως και ολο το καστ. Ο Μπανταλαμεντι στις μουσικες δεν χρειαζεται να δωσει τωρα εξετασεις. Δεν ξερω αν το cd ακουγεται χωρις τις εικονες τις ταινιας αλλα σε συνδυσμο με την οπτικη πανδιασια σε απογειωνει. Για τη σκηνοθεσια το μονο που μπορει να πει κανεις ειναι οτι μιλαμε για μια ζωγραφια. Απο τις μικρες λεπτομερειες ( η Τοτου σχεδον αναπηρη – το τελος που δεν ολοκληρωνεται σαν ενα γνησιο μελο ) μεχρι τις εναλλαγες μεταξυ του ερωτα και του πολεμου, την πλοκη της ταινιας και το κουβαρι που σιγα σιγα ξετυλιγεται, τα ρετρο πλανα και την καλαισθησια που κυριαρχει.
Σιγουρα περνα η ωρα ευχαριστα με σεβασμο στον θεατη.
Με αριστα το δεκα: 7

suspect
 
Βλέπετε τα πρώτα 4 σχόλια. Πατήστε εδώ για να εμφανιστούν όλα.

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.