• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες


The Street With No Name (1948)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Δρόμος Χωρίς Ονομα

Νουάρ | 91'
Χρώμα: Ασπρόμαυρο
Ήχος: Mono
Γλώσσα: Αγγλικά
  Δημοτικότητα: 0.02 %
Αξιολόγηση: n/a (<3 ψήφοι)




 

- Συντελεστές :

Mark Stevens (II)Ηθοποιός ....Gene Cordell (George Manly) 

Richard WidmarkΗθοποιός ....Alec Stiles 

Lloyd NolanΗθοποιός ....επιθεωρητής George A. Briggs 

Barbara LawrenceΗθοποιός ....Judy Stiles 

Ed BegleyΗθοποιός ....αστυνόμος Bernard Harmatz 

William KeighleyΣκηνοθετης   

Harry KleinerΣεναριογράφος   



 
The Street With No Name (1948) - kprncs - Τετ 17 Φεβ 2016 - 19:05
ΣΧΟΛΙΟ του ΚΓΠ στο [http://www.cine.gr/film.asp?id=718312&page=4]
The Street With No Name (1948)
Μετά απο δύο δολοφονίες στην "Σεντραλ Σιτυ", που σχετιζονται με μια βίαιη συμμορία, ένας υποπτος, (τον οποίο ενοχοποιεί η συμμορία), συλλαμβάνεται, βγαίνει με εγγύηση και δολοφονείται.
Ο Επιθεωρητής Μπριγκς (LLoyd Nolan) του FBI στέλνει έναν νέο ικανό πράκτορα, τον Τζην Κορντέλ (Mark Stevens), να παρεισφρύσει μυστικός στη συμμορία των κακοποιών (με το ψευδώνυμο Τζορτζ Μανλυ) με κινδυνο όμως και αυτός να γίνει θύμα με τον ίδιο τρόπο...
Σύντομα, ο Τζην συναντά τον αρχηγό της συμμορίας, τον αδίστακτο Αλεκ Στάιλς (Richard Widmark), ο οποίος "οικοδομεί μια οργάνωση πάνω σε επιστημονική βάση".
Ο Σταίλς αποδέχεται στην συμμορία τον Κoρντελ, του οποίου η δουλειά γίνεται πολύ πιο επικίνδυνη, καθόσον ο Στάλις έχει ένα διεφθαρμένο μπάτσο σαν καρφί μέσα στο Αστυνομικό Τμήμα, ο οποίος μπάτσος τον ενημερώνει, έναντι αμοιβής, για τις κινήσεις
του FBI εναντίον του....
Στο τέλος της ταινίας, όταν μπάτσοι, αστυνόμοι και άνδρες του FBI κυνηγάν ό ένας τον άλλον, τα πτώματα θα αρχίσουν να μαζεύονται από τις σημαδεμένες κινήσεις τους...
Η ταινία "The Street With No Name" (1948) είναι μια από τις "σφήνες" στο κλασικό αμερικανικό φιλμ νουάρ και, αναμφισβήτητα, το καλύτερο από τα "ντοκιμαντερ-νουαρ" θρίλερς της Fox. 
Αλλα "Ντοκουμενταρίστικα-νουάρ" έργα [όπως το "House on the 92nd Street" (1945), το "Boomerang!" (Ελία Καζάν, 1947), το "Call Northside 777" (Henry Hathaway, 1948), το "Naked City" (Ζυλ Ντασέν, 1948), και το "Τ-Men" (1947)...]  συνδύασαν την σεναριακή εξέλιξη με την ντοκουμενταρίστικη αφήγηση, είχαν, δηλαδή, σενάριο, ηθοποιούς και δράση.
Χρησιμοποιώντας επίφαση ρεαλισμού μέσω των επί τόπου γυρισμάτων στο Ντιτρόιτ, την Ουάσιγκτον κτλ, με αφήγηση (voice-over) στο στυλ των επικαίρων της ΥΕΝΕΔ και ερμηνείες από συνήθως δευτεροκλασάτα αστέρια του Hollywood (εξαιρουμένου εδώ του Richard Widmark, ο οποίος έκανε τα βήματα του προς την κορυφή), οι ταινίες αυτού του τύπου, αφ` ενός μεν τόνωσαν τα πατριωτικά αντανακλαστικά των Αμερικανών δοξοποιώντας τις υπηρεσίες ασφαλείας, αφέτέρου δε έκοψαν ικανοποιητικούς αριθμούς εισιτηρίων.  
Το συγκεκριμένο έργο, αν δεν είχε την αφήγηση voice-over και το "στολάρισμα" που αυτή βάζει στην ροή της ταινίας, θα μπορούσε να ήταν μία αξιοπρεπέστατη νουάρ ταινία.
Ακόμα και με την επίφαση του voice-over, η ταινία αποκτά καλή δυναμική μετά τα πρώτα 30 λεπτά.... [Κώστας ΚΓΠ 16022016]
 
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.