• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22315
  • Αριθμός συν/τών: 759967
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες


Intolerance: Love`s Struggle Throughout the Ages (1916)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Μισαλλοδοξία
- Γνωστό και ως:
Intolerance: A Sun-Play of the Ages

Σινεφίλ | 197'
Χρώμα: Ασπρόμαυρο
Ήχος: Mono
Γλώσσα: Βωβή
Δημοτικότητα: 0.08 %
Αξιολόγηση: 10.00/1010.00/1010.00/1010.00/1010.00/1010.00/1010.00/1010.00/1010.00/1010.00/10   (10.00/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Χαμηλή (Συμφωνία ψήφων > 75%)




- Υπότιτλος:

Το σκληρό χέρι της μισαλλοδοξίας.

- Gallery:



 

- Συντελεστές :

Lillian GishΗθοποιός ....η αιώνια μητέρα 

Mae MarshΗθοποιός ....η αγαπημένη 

Margery WilsonΗθοποιός ....η μελαμψομάτα 

Eugene PalletteΗθοποιός ....Prosper Latour 

Constance TalmadgeΗθοποιός ....Marguerite de Navarre/η βουνίσια 

D.W. GriffithΣκηνοθετης   

D.W. GriffithΣεναριογράφος   

Tod BrowningΣεναριογράφος   

Anita LoosΣεναριογράφος   

Hettie Grey BakerΣεναριογράφος   

 Mary H. O`ConnorΣεναριογράφος   

Frank E. WoodsΣεναριογράφος   



 
Intolerance: Love`s Struggle Throughout The Ages (1916) - kprncs - Δευ 14 Σεπ 2015 - 18:21
ΣΧΟΛΙΟ του ΚΓΠ στο [http://www.cine.gr/film.asp?id=709459#cform]
Intolerance: Love`s Struggle Throughout The Ages (1916)
ΠΛΟΚΗ: Ο  Griffith χρησιμοποιεί 4 ιστορίες, χρονικά απομακρυσμένες, που διαπλέκονται, καθώς το νόημα της μιας εισέρχεται σε κάποιας άλλης.
Οι 4 ιστορίες είναι 1. Η σύγχρονη αδικία στις ΗΠΑ 2. Η γενοκτονία των Ουγενότων από την Αικατερίνη των Μεδίκων το βράδυ του Αγίου Βαρθολομαίου 3. Η πτώση της Βαβυλώνος στις ορδές του Πέρση Βασιλιά Κύρου και 4. Παραβολές από την ζωή του Ιησού.
Η πιο πλήρης και ανεπτυγμένη ιστορία είναι η (3), όχι μόνο λόγω της δειίσδυσης που παραχωρεί ο Griffith στο θέμα, αλλά λόγω και των εκπληκτικών σκηνικών που στήθηκαν για την περίπτωση, εκείνη την εποχή.
ΚΡΙΤΙΚΗ: Σημαντική ταινία του μεγάλου σκηνοθέτη D.W. Griffith, όχι μονο από φιλοσοφική και σεναριακή άποψη, αλλά και από τεχνική, καθόσον έδωσε λύσεις και ιδέες στην εποχή του (1916), που τις χρησιμοποίησαν και άλλοι σημαντικοί σκηνοθέτες οπως ο Cecille B. Demille, ο Sergei Eisenstein και ο King Vidor.
Ο Griffith χρησιμοποίησε τον τίτλο Intolerance (Μισαλλοδοξία), παρόλο που κάθε μία από τις ιστορίες θα μπορούσε να είχε τίτλο "αδικία", "μίσος", ή "προδοσία"...
Η τεράστια διάρκεια του έργου (περίπου 3 πυκνές ώρες στην αναστηλωμένη κόπια) και οι χρονικές εναλλαγές, απαιτούν μεγάλη προσοχή και αδιάλειπτη παρακολούθηση από τον θεατή, καθώς παρουσιάζουν το ξεδίπλωμα της μεγαλοφυίας του Griffith.
Το μήνυμα και των τεσσάρων ιστοριών είναι περίπου το ίδιο: Οι κρατούντες και οι ισχυροί, δεν είδαν ποτέ με καλό μάτι την προσπάθεια των κοινών ανθρώπων για αγάπη, ειρήνη, συμπόρευση και αλληλοβοήθεια και προσπάθησαν πάντα να τις υπονομεύσουν, κερδίζοντας συνήθως τους αγαθούς και τους οραματιστές στην μάχη για την επικράτηση....
Σοβαρή πρωτοποριακή, ιδεαλιστική και ανθρωπιστική ταινία, η οποία λόγω θέματος, τεχνικής και ηλικίας πρέπει να αξιολογηθεί από τον κάθε σινεφίλ σαν μέρος της κινηματογραφικής του παιδείας. [Κώστας ΚΓΠ 14092015][ΚώσταςΚΓΠ07062016](10/10)
Το επεξεργάστηκε ο/η kprncs συνολικά 2 φορές
 
Legacy - Χρήστος Καλκάνης - Unverified - Τρί 13 Μαϊ 2008 - 19:04
Η "Μισαλλοδοξια" ειναι ενα σπονδυλωτο βωβο αριστουργημα που αποτελειται απο 4 διαφορετικες ιστοριες, οι οποιες εκτυλισσοντε σε 4 διαφορετικες χρονικες περιοδους. Κοινο τους γνωρισμα ειναι η αδιαλλαξια της ανθρωπινης κρισης και εναλλασσοντε επι της οθονης αναλογως με τις ομοιοτητες που παρουσιαζουν. Φημολογηται οτι στην εποχη της η ταινια δημιουργησε σαλο με την ενσαρκωση του Ιησου Χριστου και με την ωμοτητα των χαρακτηρων της. Βεβαια, εμεις σημερα δεν μπορουμε να γνωριζουμε αν οντως αληθευουν οι παραπανω φημες...
Προκειται για ενα απο τα πρωτα αριστουργηματα της 7ης τεχνης, που περιεχει πλουσια "χαρτινα" σκηνικα και μια πληθωρα απο αμετρητους κομπαρσους. Εκτος απο τον ηχο (που δεν ανακαλυφθηκε ακομη) η "Μισαλλοδοξια" δεν εχει να ζηλεψει τιποτα αλλο απο τις συγχρονες παραγωγες.
Χρήστος Καλκάνης
 
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.