• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 18148
  • Αριθμός συν/τών: 830705
  • Πρόγραμμα 291 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Η ερώτηση της εβδομάδας


55ο, ζωή να χει! Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης με αφήνει…

Απόλυτα ικανοποιημένο. Ετοιμάζω «βαλίτσες»!

Αρκετά ικανοποιημένο. Θα ήθελα, βέβαια, κάτι περισσότερο.

Μάλλον αδιάφορο. Θα ήθελα πολλά περισσότερα.

Παγερά αδιάφορο. Είμαι αλλού…

Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες


Λούφα και Παραλλαγή: Σειρήνες στο Αιγαίο (2005)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Loafing and Camouflage: Sirens in the Aegean

Κωμωδία | 115'
Πρεμιέρα στην Ελλάδα: Πεμ 8 Δεκ 2005
Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 5/4/2006
Διανομή: Odeon
Χρώμα: Έγχρωμο
Ήχος: Dolby Digital
Γλώσσα: Ελληνικά - Αγγλικά - Τουρκικά
Δημοτικότητα: 2.25 %
Αξιολόγηση: 5.92/105.92/105.92/105.92/105.92/105.92/10   (5.92/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Πολύ Υψηλή (Συμφωνία ψήφων < 15%)




 

- Συντελεστές :

Γιάννης ΤσιμιτσέληςΗθοποιός ....Τζιμπιζίδης Αλέξανδρος ή Τζίμπι 

Γιώργος ΣεϊταρίδηςΗθοποιός ....Παρλαβάντζας Χαράλαμπος ή Χάμπο 

Ιωάννης ΠαπαζήσηςΗθοποιός ....Καλούρης Διονύσης ή Ντένης 

Βασίλης ΧαραλαμπόπουλοςΗθοποιός ....Μπακάκος Λεωνίδας 

Βίκυ ΚαγιάΗθοποιός ....Μαριαλένα Γεωργιάδου 

Νίκος ΠεράκηςΣκηνοθετης   

Νίκος ΠεράκηςΣεναριογράφος   



 
<Χωρίς Τίτλο> - doctorzivago65 - Δευ 19 Μαρ 2012 - 01:13
αθλιοτητα. αρπαχτη του σκηνοθετη δεν θυμιζε σε τιποτα την οριτζιναλ κοπια της λουφας που ηταν μια εξαιρετικη ταινια.
 
Legacy - 6945523382@vodafone.gr LARISSA HOME CINEMA CLUB - Unverified - Πεμ 10 Νοε 2005 - 08:43
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΙΚΥ ΚΑΓΙΑ
6945523382@vodafone.gr LARISSA HOME CINEMA CLUB
 
Legacy - xaris tsimakis - Unverified - Σάβ 19 Νοε 2005 - 19:55
aksia sinexeia kai me to parapanw..... poli gelio tha exei sigoura!!!
xaris tsimakis
 
Legacy - PlutoNick - Unverified - Δευ 05 Δεκ 2005 - 23:57
Xoris na deis tin tainia diladi, evgales simperasma. Oreos.
PlutoNick
 
Legacy - nikos - Unverified - Τρί 06 Δεκ 2005 - 12:50
Αρκετα καλη κωμωδια με εξυπνες ατακες που εχενα ομως σαν ταινια λογο καποιων αδυναμιων στο σεναριο και το ολο story.Ατοπη η επιλογη της Βικυ Καγια καθως καθως εκανε μπαμ με την παντελη υποκριτικη της ικανοτητα.(Ενταξει μοντελο ειναι η κοπελα και μαλιστα πολυ καλο!!!).Τελος λιγο βαρετος και αχαρος ο ρολος του Χαραλαμπιδη λες και ηταν παρμενος απο το Φτηνα Τσιγαρα(που ειναι ενα μικρο Αριστουργημα).Παρολα αυτα γελασα πολυ και αξιζει το κοπο!
nikos
 
Legacy - Γιώργος-θεσσαλονικη - Unverified - Παρ 09 Δεκ 2005 - 13:31
Την ταινια δεν την εχω δει αλλα θα την δω προσεχως.
Για τον φιλο που ειπε για την Καγια ,μαλλον δεν εχεις δει γυναικα ωραια φιλε για αυτο λες την Καγια πολυ ωραια.
Ασε που ειναι και γλαστρα.
Ευχομαι η ταινια να παει πολυ καλα .
Γιώργος-θεσσαλονικη
 
Legacy - Arkalos - Unverified - Παρ 09 Δεκ 2005 - 16:35
Osoi exoun paei fantaroi kai brethikan se paromoia merh tha katalaboun polla ap th tainia :D
Poly kalh apeikonish mprabo ston Perakh
Arkalos
 
Legacy - StratosL - Unverified - Σάβ 10 Δεκ 2005 - 05:31
Το μήνυμα του χρήστη διεγράφη ως υβριστικό
StratosL
 
Legacy - greek_paladin - Unverified - Σάβ 10 Δεκ 2005 - 11:51
Μια απλα ευχαριστη ταινια με καποιες ατακες που ξεσηκωναν την αιθουσα.Κατα τα αλλα δεν συγκρινεται με την ταινια του 84 .Στα + οι Τουρκαλες φυσικα (κι οχι η Καγια) και οι Αγγλικοι διαλογοι σε καποια σημεια.
greek_paladin
 
Legacy - Panagiotis - Unverified - Σάβ 10 Δεκ 2005 - 15:04
H tainia den einai tipota to idiaitero, tha mporouse kallista na legotan Moufa Kai Parallagh! H plokh htan poly mperdemenh, xwris mexri to telos na mporoume na katalavoume an to kentriko thema htan h plaka ston Tsimitselh, oi Toyrkoi pou mphkan ston Ellhniko xwro ktl. Egine apla gia na ginei pistevw, mia tainia pou sthrizetai kathara sto marketing kai sthn entonh diafhmish..! O Ellhnikos kinhmato grafos me tetoies tainies...ypoferei!
Panagiotis
 
Legacy - nope - Unverified - Κυρ 11 Δεκ 2005 - 21:08
i tainia einai para poli kali komodia...afto einai to zitoumeno etsi kai alliws...ade koultourarides pou den sas arese na deite kislovsky...ti na pw...poli gelio!!!!!
nope
 
Legacy - Δημητρης Ι.Γ. - Unverified - Δευ 12 Δεκ 2005 - 07:45
ΑΚΟΜΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΧΑΖΟΜΑΡΑ!!! ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ!!! ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΣΕ ΑΙΘΟΥΣΑ!!!
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΣΟΥΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΓΥΡΙΣΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΕΙΔΟΣ!!!
Δημητρης Ι.Γ.
 
Legacy - darkchild - Unverified - Δευ 12 Δεκ 2005 - 11:10
Λουφα και Παραλλαγη : Σειρηνες στο Αιγαιο ....η "μουφα χωρις παραλλαγη καλυτερα"....η ταινια ηταν οπως το περιμενα,ελληνικη κλασικη χαζομαρα με λιγες στιγμες γελιου που φυσικα οφειλονταν σε προστυχους διαλογους
επεικως
Λουφα και Παραλλαγη : Σειρηνες στο Αιγαιο: 5/10
darkchild
 
Legacy - Κρίτων Βραδής - Unverified - Δευ 12 Δεκ 2005 - 15:47
Κριμα στον τιτλο . Αυτο που ειχαμε δει ΤΟΤΕ (η γνησια "Λουφα και παραλλαγη") κατι μας εδειχνε , κατι υπαινισσοταν , μας προτεινε κατι (διακριτικα και εμμεσα), ειχε ατμοσφαιρα , εννοιες, θεσεις , κριτικη σταση , ηταν με λιγα λογια εργο τεχνης στο ειδος του . Τωρα και "σειρηνες" σκετο να το επεγραφαν, καλλιτερα θα ηταν • για να σημαινει συναγερμο να κρυφτουμε , μην δουμε και χειροτερα . Ευκολη επικαιροτητα , υπερβολικη παρουσια προβλεψιμων στυλιζαρισμενων κοινοτυπιων (οπως ολη η διελευση του δημοσιογραφου , που ενω μπορουσε να λειτουργησει στον μυθο μετακινειται σχεδον αποκλειστικα σε εφφετζιδικα κλισε), η αζυγιστη και αδιεξοδη ρητορικη για τους Ευρωπαϊκους αλλοιθωρισμους των Οθωμανων , σπαταλη καταχρηση εκφρασεων του στρατωνα για να θυμωμαστε οι αρρενες (παλαοι) και να σπαζοκεφαλιαζουν (με απορια η φρικη)αι συνοδοι μας, μυθος αρχικα σχεδον ευρηματικος αλλα τελικα προδωμενος αλυπητα απο αυθαιρετη και σπασμωδικη λυση. Για να μην θεωρηθω υπερβολικος η αδικος , αναγνωριζω ως μεμονομενα επεισοδια τις καλες προσπαθειες τριων - τεσσαρων ηθοποιων , χωρις να τους ονομαζω , απλως διοτι νομιζω οτι το εργο δεν τους εκφραζει, εστω και αν τους προβαλλει σε απιστευτα μεγαλο κοινο• οι δυο απο αυτους εχουν αποδωσει αλλου , ουσιαστικοτερα , και εδω διασωζουν μια προσβλητικη παλινδρομηση ενος καλου δημιουργου . Επισης βεβαια το Αιγαιο ειναι παντα Αιγαιο και τα οντως καλλικορμα κοριτσια και των δυο ακτων του ακτινοβολουν φρεσκαδα και χαρα της ζωης. Αυτα ομως δεν δικαιολογουν κινηματογραφικη ταινια , αλλα διαφημιστικο τουριστικο του Αβραμοπουλου (εννοω τον κυριο Υπουργο) . Ελπιζω να μην αποδομησει ο Περακης και το "ΒΙΟΣ και ΠΟΛΙΤΕΙΑ" του ... (2/10 και το 2 (αντι του 1) λογω προτερου εντιμου παρελθοντος του Περακη με τις μνημονευομενες δυο ταινιες του) .
Κρίτων Βραδής
 
Legacy - Γιωργος κ. - Unverified - Τετ 14 Δεκ 2005 - 01:35
einai lathos na sugkrinoume to loufa kai parallagi me auti ti deuteri tainia. i proti tainia eihe uliko na sholiasei se vathos kai na kanei satira se sovara themata os kai na provlimatisei. auti omos i tainia apo pou na antlisei to uliko tis? tote saturize ti hounta. ok, an mou vreite analogo deos na saturisei auti ti stigmi, tha paradehtho olous osous tin krazoun. itan mia komodia kai os komodia kai mono itan polu kali. sigoyra polu kaluteri apo ola ta upoloipa ellinika ponimata pou vasizoun to senario tous sto sex kai tin usteria. to mono melano simeio tis tainia, melanotata malista, itan i kagia. ok. uparhoun alles 30 kouklares pou kseroun kai na paiksoun, esto stoiheiodos. aparadekti.
Γιωργος κ.
 
Legacy - dirabie - Unverified - Παρ 16 Δεκ 2005 - 16:11
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΤΡΕΛΕΝΕΣΤΕ!!! ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ "ΛΟΥΦΑ @ ΠΑΡΑΛΑΓΗ" ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ MARKETING ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΝΕ.ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ.ΕΓΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΙΝΕΜΑ ΚΑΙ Η "ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ".ΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ (ΣΕ 600 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ) ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΝΕΜΑ!!!
dirabie
 
Legacy - Mάριος - Unverified - Δευ 19 Δεκ 2005 - 00:16
Η ταινια ξεκινα να σε απογοητευει εντονα απο τον πρωτο διαλογο της Βικυ Καγια.Στη συνεχεια το κανει ..με τροπο.
Κρατηστε:
α)τις αφισες,
β)το τραγουδι,
γ)το βιντεο κλιπ ,το οποιο παιζεται ξανα ,μετα το τελος της ταινιας μαζι με τους τιτλους τελους, για να σε αφησει να φυγεις με το ιδιο συναισθημα που ειχες οταν ξεκινησες για να την δεις,
δ)την ατακα του κρητικου-"survivor"-Ορφεα Αυγουστιδη ,η οποια σκηνη επαναλαμβανεται προς το τελος της ταινιας
αλλα.. ξεχαστε την ταινια.
Στο σινεμα ο κοσμος γελουσε με τις κλισε-ατακες.Μια ταινια με stars οι οποιοι δεν ταιριαζουν καθολου στους ρολους τους. Ειναι δυνατον να εμπλεκονται τοσες μεγαλες εταιριες στην παραγωγη και να μην μπορουν να γυρισουν μια επιτυχημενη κωμωδια;Το μονο που καταφεραν ηταν η επιτυχημενη προωθηση και διαφημιση της. Δυστυχως ηταν ακομα μια φουσκα που εσκασε..
Mάριος
 
Legacy - Alexia - Unverified - Δευ 19 Δεκ 2005 - 18:25
Kali tainia alla re paidia h Kagia htan asxeth!!!
Alexia
 
Legacy - ΜΑΧΗ - Unverified - Τρί 20 Δεκ 2005 - 13:36
Το να δεις αυτη την ταινια αποτελει το απολυτο μαστ του χειμωνα πραγμα που ακουγεται...καπως...πολυ μουρατο, πολυ μοδατο...!
Αλλα αξιζει! Πολυ καλες ερμηνειες[ξεχωριζει ο Αυγουστιδης(survivor)νομιζω], καλογυρισμενη κι οσο για το σεναριο δεν ειμαι ειδικη βεβαια αλλα πιστευω πω και τελειο που δεν ηταν δεν τρεχει τιποτα. Σε μια ταινια σαν τη λουφα δε μετραει τοσο αυτο.Κερδιζει αλλου!
ΜΑΧΗ
 
Legacy - ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ι.Γ. - Unverified - Τετ 21 Δεκ 2005 - 09:48
Το μήνυμα του χρήστη διεγράφη ως υβριστικό
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ι.Γ.
 
Legacy - Nikos Kalifis - Unverified - Παρ 23 Δεκ 2005 - 12:28
Ρε παιδια ημαρτον πως ψηφιζουμε;;;;9,1 αυτη η ταινια...Κριμα
Nikos Kalifis
 
Legacy - bride - Unverified - Παρ 23 Δεκ 2005 - 23:33
Το μήνυμα του χρήστη διεγράφη ως υβριστικό
bride
 
Legacy - Chris Prokopidis - Unverified - Σάβ 24 Δεκ 2005 - 01:49
H Kagia den peithei me tipota sto rolo tis... Oi tourkales poli kales antitheta, an kai o Perakis den tis edwse kai poli baros sto senario. Oi ipoloipoi se poli kales ermineies. Mia pentada ksexwrizei aneta... 7/10, poli asthenes to senario. Antimetvpizei poli epifaneiaka to simera, se antithesi me tin palia LUFA pu itan ena aihmiro kai eksipno sxolio gia tin katastasi tin epoxi tis diktatorias.
Chris Prokopidis
 
Legacy - ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΡΔΑΛΗΣ - Unverified - Σάβ 24 Δεκ 2005 - 12:39
Αναμφισβητητα η καλυτερη ελληνικη ταινια της χρονιας, αλλα βεβαια τουτο καθε αλλο παρα θετικα ακουγεται για τα συμβαινοντα στα περιξ της εγχωριας κινηματογραφιας. Καθε περσι και καλυτερα, λοιπον, αν και αυτο ουδολως επηρεαζει τον Περρακη που σε πεισμα εχθρων και «φιλων» βρισκει εδω , εστω απο σποντα, κατι απο τον παλιο καλο του εαυτο παρουσιαζοντας εντελει ενα ευπροσωπο αποτελεσμα μακρια απο καθε λογης φουσκες και θηλυκες εταιριες. Τι ωθει, αληθεια, τον κοσμο να συρρεει κατα χιλιαδες στις κινηματογραφικες αιθουσες καθε σαββατοκυριακο, σιγουρα δεν ειναι μονο η εξυπνη διαφημιστικη προβολη, αν υπηρχε μια συνταγη ολοι θα εκαναν copyright. Δεν ξερω, μαλλον εχει να κανει με την ικανοτητα του σκηνοθετη να δωσει αυθεντικοτητα στα δρωμενα και βεβαια αυτο πιστωνεται κυριως στο ικανοποιητικο, για τα ελληνικα δεδομενα, σεναριο που υπογραφει ο ιδιος. Οι χαρακτηρες του εχουν ως επι το πλειστον ψυχη και αυτο βγαινει αρκουντως πανω στο πανι οσο και αν η επιλογη των ηθοποιων δεν ειναι παντα το ιδιο επιτυχημενη οπως στην περιπτωση του κατα τα αλλα συμπαθεστατου μοντελου ονοματι Βικυ Καγια. Μοιαζει σχημα οξυμωρο αλλα πραγματι εκπλησεσαι μερικες φορες με το να μην συναντας διαρκως μπροστα σου, οπως σε αλλες ταινιες, πομπωδεις φρασεις που μαλλον προκαλουν δυσφορια και αγανακτηση παρα γελωτες και προβληματισμο. Όλα τα λεφτα οι επιβαινοντες στη τουρκικη θαλαμηγο ολοι ενας και ενας διαλεγμενοι με τα κοριτσια να σφυζουν απο νειατα και ομορφια και τους ανδρες να δειχνουν σε καποιους Έλληνες συναδελφους τους οτι η υποκριτικη δεν ειναι καταναγκαστικο εργο. Σιγουρα προκειται για μια διαφυλετικη κομεντι χαρακτηρων παρα για μια καθαροαιμη κωμωδια αλλα αυτο δεν ειναι κατα αναγκη αρνητικο. Προσωπικα με αγγιξε η εξωτερικη ομορφια των δυο Τουρκαλων καλλονων Tuqce και Arzu, η ανατολη παντα γοητευει, και με γεμισαν ικανοποιηση για το ευρος των ερμηνευτικων τους προσοντων καποιοι ταλαντουχοι Έλληνες ηθοποιοι σαν τον, αγνωστο σε εμε, Γιωργο Σειταριδη, τον Ιωαννη Παπαζηση, τον Βασιλη Χαραλαμποπουλο και τον νεαρο αλλα εξαιρετικα ταλαντουχο Ορφεα Αυγουστιδη, που παρεμπιπτοντως εχει και μια πανεμορφη μαμα ονοματι Μαρια Τζομπανακη

Βαθμολογια 7/10
ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΡΔΑΛΗΣ
 
Legacy - AISXOS - Unverified - Κυρ 25 Δεκ 2005 - 12:10
ΕΓΩ ΕΝΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΠΑΣΑΡΟΥΝ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙ ΚΑΛΟ.ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ SAFE SEX.ΜΟΛΟΝΟΤΙ ΗΤΑΝ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΤΑΤΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΠΗΓΑΝΕ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝΕ!!!ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΒΓΑΖΩ ΣΠΥΡΑΚΙΑ.ΟΛΕΣ(Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ 99.99%)ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ(ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ).ΟΛΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΕΡΜΗΝΙΕΣ,ΧΩΡΙΣ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ,ΧΩΡΙΣ ΣΕΝΑΡΙΟ,ΧΩΡΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ ΚΑΙ ΒΡΙΣΙΕΣ.ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΩΜΩΔΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ!!!ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ 10-15 ΤΑΙΝΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ.ΑΥΤΟΙ ΔΕ ΛΕΩ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙΟ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΗΝΕΣ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΒΓΑΛΤΕ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΑΡΑΞΕΙ Η ODEON ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ!!!.ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΑΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 0/10
AISXOS
 
Legacy - JIM - Unverified - Κυρ 25 Δεκ 2005 - 12:17
E OXI KAI NOYMERO ENA STO TOP 100 TOY SITE.MHN TRELAUOYME KIOLAS.DHLADH TA KLASIKA ARISTOYRGIMATA OPVS TO OSA PAIRNEI O ANEMOS H TO DOKTOER ZIBANGKO POY EPREPE NA EINAI!!!
JIM
 
Legacy - Γιώργος - Unverified - Κυρ 25 Δεκ 2005 - 19:38
Κοιταξτε, ξεκιναμε με την παραδοχη οτι η ταινια "Σειρηνες στο Αιγαιο" δεν ειναι δημιουργια σταθμος στον Ελληνικο κινηματογραφο, αντιθετα με την αυθεντικη "Λουφα και Παραλλαγη".Μια κομωδια ειναι με συγχρονο θεμα δοσμενο αναλαφρα.Με αυτα τα κριτηρια ειναι μια καλη κωμωδια, αλλα με ατελειες κυριως στη σκηνοθεσια και το σεναριο.Η βαθμολογια που προσεγγιζει το 10 ειναι τελειως παραπλανητικη.Ο σκηνοθετης εχει δημιουργησει μια ταινια ντοκυμαντερ με πολλα στοιχεια που πιανουν την καθημερινη ατμοσφαιρα στο στρατευμα, οπως την γλωσσα και τις εκφρασεις των ηθοποιων-φανταρων.Αυτο που η ταινια δεν εχει, ειναι πλοκη.Έιναι μια διαδοχη σκηνων με μικρη convolution και αυτο ειναι η αποτυχια του σκηνοθετη.Τι εγινε στο τελος, η εντυπωσιακα ομορφη αλλα "ξυλινη" στο ρολο της Βικυ Καγια παρεμεινε πιστη στο φανταρο, και σε ποια σκηνη φαινεται που τελειωσε η φαρσα του "χιπη" και που αρχισε η πραγματικη κριση, και πως και ποτε εμφανιζεται και εξαφανιζεται το αμερικανικο αερπλανοφορο, ειναι καποια απο τα σημεια που μπερδευουν το θεατη και προφανως καταδεικνυουν την ανυπαρξια πλοκης στην ταινια.Οι ηθοποιοι στο συνολο τους υποδυθηκαν με επιτυχια τους ρολους τους, και αφησαν υποσχεσεις για το μελλον σε νεες παραγωγες, εκτος απο την κα Καγια η οποια θα πρεπει να σκεφτει σοβαρα το μελλον της σαν ηθοποιος.Περιεργο για ελληνικη ταινια, τα σκηνικα ηταν αληθοφανη και οι λεπτομερειες προσεγμενες π.χ οχηματα, στολες, το στρατοπεδο, αλλα δεν απεφυγαν και τα λαθη, οπως τα διαφορετικα οπλα που κρατουσαν οι φανταροι, και η σκηνη με τους αμερικανους.Οι ερωτικες σκηνες ηταν πολυ συγκρατημενες και συνοδευαν την ροη της αφηγησης, ειπαμε η κωμωδια ηταν αναλαφρη και χωρις σκηνες βιας.Μπορει καποιος να εξηγησει γιατι η ταινια προβληθηκε για κοινο "ανω των 17 ετων"?Συμπερασματικα, ειναι μια ταινια που δεν ανοιγει νεους δρομους, αλλα αξιζει και με το παραπανω το εισιτηριο για να τη δειτε.Το κοινο δεν θελει να βλεπει μονο Fellini!
Γιώργος
 
Legacy - mixalis - Unverified - Δευ 26 Δεκ 2005 - 20:59
Ρε Περρακη..αγορι μου, δεν ειχες λεφτα; Πεινουσες; Δεν εχεις βγαλει αρκετα και ηθελες κι αλλα;; Βγες και πες το να κανουμε εναν ερανο, κατι, καπως να σε βοηθησουμε..ειναι αναγκη να Γ*Μ*Σ (*=Α) τον ιερο τιτλο "Λουφα Και Παραλλαγη" με αυτη την κρυαδα, την αρπαχτη, την τσιχλοφουσκα; Εστω και εαν ειναι δικος σου, δε σε ενδιαφερει αυτο που λεμε "υστεροφημια" ; Ντροπη ρε γαμωτο..
Τωρα που τα τσεπωσες τουλαχιστον δωσε πισω τα 7 ευρω.. α και αγορασε μου τιποτα Simeco απο το φαρμακειο γιατι αυτη η πατατα επεσε πολυ βαρια..
mixalis
 
Legacy - darkchild - Unverified - Τρί 27 Δεκ 2005 - 12:49
Το μήνυμα του χρήστη διεγράφη ως υβριστικό
darkchild
 
Legacy - remedy - Unverified - Τρί 27 Δεκ 2005 - 15:01
@ darkchild
Ναι, νουμερο 1 στο top 100. Η ταινια ηταν καταπληκτικη!!!
Άντε πηγαινε να δεις εσυ κανενα Τριερ και κανενα Αγγελοπουλο και ασε μας υσηχους.
Αφου η συντριπτικη πλειοψηφια των χρηστων του cine πιστευει οτι η ταινια αξιζει το 9/10, εσυ τι προβλημα εχεις;
Αντε παρατα μας ρε ψωναρα!
remedy
 
Legacy - ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ - Unverified - Τρί 27 Δεκ 2005 - 18:50
Το μήνυμα του χρήστη διεγράφη ως υβριστικό
ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
 
Legacy - Dimitris - Unverified - Τετ 28 Δεκ 2005 - 03:00
Ρε σεις παιδια γιατι τρωγεστε? Ο καθενας πηγε στον κινηματογραφο για διαφορετικο λογο! Αλλος πηγε να δει το λουφα και παραλλαγη νομιζωντας οτι θα του δωσει ερεθισματα για στοχασμο (ο οποιος παρεπιπτοντως αντι για ερεθισματα στοχασμου πηρε 3 ....) και αλλος πηγε να το δει (οπως εγω) με την παρεα του για να περασει 2 ευχαριστες ωρες χωρις να σκεφτεται αν θα τον προβληματισει το εργο η οχι.Νομιζω αρκετα προβληματιζει τον καθενα η καθημερινοτητα!!
Και σχετικα με κατι ψευτοαναρχικους και ψευτοκουλτουριαρηδες που ανεφεραν προβατα και κουτοχορτα ας ψαχτουν καλυτερα για το ποιος στην τελικη τρωει το κουτοχορτο! Αυτην την "καραμελιτσα" πρεπει να την πεταξουν καποια στιγμη ορισμενοι απο το στοματακι τους γιατι εχει παλιωσει.

Βαθμολογια 7/10

Dimitris
 
Legacy - ΝΤΡΟΠΗ!!! - Unverified - Τετ 28 Δεκ 2005 - 08:23
Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ.ΤΑΝΙΑ ΠΟΥ ΡΕΖΙΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ


ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΞΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΗΣ!!!
ΝΤΡΟΠΗ!!!
 
Legacy - ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ι.Γ. - Unverified - Πεμ 29 Δεκ 2005 - 08:02
ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΚΟΛΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΛΗ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΝΑ ΑΞΙΖΕ ΓΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ(ΕΝΟΟΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ DVD)KAI ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΒΑΖΑ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ(200+ DVD).ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ.ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ(ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ)ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΩ ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟ!!!.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΔΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΟΤΑΝ ΣΕ 3-4 ΜΗΝΕΣ(ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ) ΒΓΕΙ ΣΕ DVD ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΩ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ.ΒΛΕΠΩ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ(ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ-ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΣΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΧΕΡΙΟΥ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ) ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΧΑΖΟΚΩΜΩΔΙΕΣ(ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ) ΒΡΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ

Υ.Γ. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΙΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΑΓΕΛΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΔΑ!!!
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ι.Γ.
 
Legacy - bride - Unverified - Τετ 28 Δεκ 2005 - 12:10
lete autoi pou blepoun "Trier kai Aggelopoulo" kat-authn thn seira kiolas na kseroun na grafoun to "hsuxous" swsta? to elpizw...
....pswnares!
bride
 
Legacy - ΕΝΑΣ ΑΝΤΙΦΑΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ - Unverified - Τετ 28 Δεκ 2005 - 12:38
ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΑΤΑΤΟΜΑΡΟΥΛΟΣΑΒΟΥΡΟΜΟΥΦΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ.

ΒΑΘΜΟΣ -(ΑΠΕΙΡΟ ΕΙΣ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟΝ(
ΕΝΑΣ ΑΝΤΙΦΑΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ
 
Legacy - Νικόλας - Unverified - Τετ 28 Δεκ 2005 - 14:08
" Τεταρτη, 28 Δεκεμβριου 2005 - 3:00 πμ

Ρε σεις παιδια γιατι τρωγεστε? Ο καθενας πηγε στον κινηματογραφο για διαφορετικο λογο! Αλλος πηγε να δει το λουφα και παραλλαγη νομιζωντας οτι θα του δωσει ερεθισματα για στοχασμο (ο οποιος παρεπιπτοντως αντι για ερεθισματα στοχασμου πηρε 3 ....) και αλλος πηγε να το δει (οπως εγω) με την παρεα του για να περασει 2 ευχαριστες ωρες χωρις να σκεφτεται αν θα τον προβληματισει το εργο η οχι.Νομιζω αρκετα προβληματιζει τον καθενα η καθημερινοτητα!!

Και σχετικα με κατι ψευτοαναρχικους και ψευτοκουλτουριαρηδες που ανεφεραν προβατα και κουτοχορτα ας ψαχτουν καλυτερα για το ποιος στην τελικη τρωει το κουτοχορτο! Αυτην την "καραμελιτσα" πρεπει να την πεταξουν καποια στιγμη ορισμενοι απο το στοματακι τους γιατι εχει παλιωσει.
Βαθμολογια 7/10
Dimitris "

Σωστος...
Συμφωνω απολυτως με το σχολιο του Δημητρη!!!!
Η τανια ηταν καλη για τα ελληνικα δεδομενα και ο θεατης περνουσε δυο ευχαριστες ωρες. Δεν θα παμε να δουμε τη "Λουφα" για τον κοινωνικο προβληματισμο του Περακη ουτε για τα βαθυστοχαστα φιλοσοφικα νοηματα (τα οποια βεβαιως δεν υπαρχουν στην ταινια).
Όμως, θα παμε να την δουμε για να γελασουμε με ορισμενες φοβερες ατακες ("ε το κουνω απ` εμπαε, αν δε μου πεψουνε τ` απολυτηριο απο το ταγμα", "να του την παιξω;", "Ραμπο του γλυκου νερου...", "Και στα Ίμια που ηταν παρουσα ολη η πολιτικη ηγεσια παλι θαλασσα δεν τα κανανε;" κτλ), να διασκεδασουμε με ορισμενους απολαυστικους χαρακτηρες (ο Χαραλαμπιδης ειναι τελειος το ιδιο και ο Χαραλαμποπουλος, ο Πακιστανος με τη συμβαση της Γενευης ειναι επισης πολυ καλος), να ακουσουμε την πολυ καλη και προσεγμενη μουσικη υποκρουση, εν ολιγοις θα παμε να δουμε μια αρτια και προσεγμενη ελληνικη κωμωδια. Τιποτα περισσοτερο, τιποτα λιγοτερο.
Το θεμα ειναι να γνωριζει κανεις τι θελει να παρακολουθησει πηγαινοντας στον κινηματογραφο.
Εαν καποιος θελει να δει ενα εργο με ιστορικο υποβαθρο, καταπληκτικη, αψογη φωτογραφια απο εναν κορυφαιο σκηνοθετη της εποχης μας, μπορει να παει να δει τον "Ηλιο" του Σοκουροφ.
Πηγαινοντας να δω την "Λουφα" ηξερα τι ειδους ταινια ειναι (το site www.loufa.gr ειναι κατατοπιστικο) και δεν απογοητευθηκα καθολου. Αντιθετως, περασα δυο ευχαριστες ωρες.
Όσο για τα υπολοιπα που γραφει ο Δημητηρης για τους "ψευτοαναρχικους και τους ψευτοκουλτουριαρηδες" τα προσυπογραφω ανεπιφυλακτα.

Νικόλας
 
Legacy - Giannis - Unverified - Τετ 28 Δεκ 2005 - 16:14
H tainia einai megalh arpaxth pou me ton titlo ths paei na xegelasei ton kosmo kai na tou parei ta 7.5euro. Oso gia ton Nikola pou xarakthrise atakes tou styl ("ε το κουνω απ` εμπαε, αν δε μου πεψουνε τ` απολυτηριο απο το ταγμα", "να του την παιξω;", "Ραμπο του γλυκου νερου...", "Και στα Ίμια που ηταν παρουσα ολη η πολιτικη ηγεσια παλι θαλασσα δεν τα κανανε;" κτλ)foveres tote ti na pw;an aytes einai oi kalyteres atakes tou ergou fantasteite ti exete na akousete ta ypoloipa 110 lepta ths tainias. Kala edw anaferane thn mousikh ws axiologh. Edw peftei poly gelio. tespa. an pernane aytoi kala ola ok
Giannis
 
Legacy - Ανωνυμη - Unverified - Τετ 28 Δεκ 2005 - 17:25
Το εργο κατα τη γνωμη μου ηταν κατι το εξαισιο.Εκτος απο πολυ χιουμορ ο κ. Περακης διακωμωδει με μεγαλη επιτυχια την ζωη των φανταρων.Πιστευω ειναι μια απο τις ωραιοτερες ταινιες της χρονιας που περασε και εχει τεραστια απηχηση στους νεους της εποχης.
Ανωνυμη
 
Legacy - Έλενα - Unverified - Τετ 28 Δεκ 2005 - 17:35
Η ταινια ηταν πολυ ωραια.Ο καθενας πηγε να δει τη ταινια για καποιον διαφορετικο λογο αλλα σιγουρα οχι για να προβληματιστει για ακομη μια φορα. Αρκετα προβληματιζομαστε.Οι περισσοτεροι οπως και εγω με την παρεα μου πηγαμε να δουμε το εργο για να γελασουμε και να απολαυσουμε καποιες αρκετα καλες ερμηνειες για τον ελληνικο κινηματογραφο.Οποτε ας μην μπλεκουμε τα πολιτικα και τα περι βλακειες με ενα 2ωρο διασκεδασης.
Έλενα
 
Legacy - Το μήνυμα του χρήστη διεγράφη ως υβριστικό - Unverified - Τετ 28 Δεκ 2005 - 18:54
Το μήνυμα του χρήστη διεγράφη ως υβριστικό
 
Legacy - Δημητρης - Unverified - Τετ 28 Δεκ 2005 - 21:49
remedy
Δημητρης
 
Legacy - ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ι.Γ. - Unverified - Πεμ 29 Δεκ 2005 - 08:02
ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΚΟΛΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΛΗ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΝΑ ΑΞΙΖΕ ΓΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ (ΕΝΟΟΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ DVD) KAI ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΒΑΖΑ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ(200+ DVD).ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ. ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ) ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΩ ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟ!!!.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΔΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΟΤΑΝ ΣΕ 3-4 ΜΗΝΕΣ (ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ) ΒΓΕΙ ΣΕ DVD ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΩ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ. ΒΛΕΠΩ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ (ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ-ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΣΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΧΕΡΙΟΥ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ) ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΧΑΖΟΚΩΜΩΔΙΕΣ(ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ) ΒΡΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ

Υ.Γ. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΙΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΑΓΕΛΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΔΑ!!!
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ι.Γ.
 
Legacy - Το μήνυμα του χρήστη διεγράφη ως υβριστικό - Unverified - Πεμ 29 Δεκ 2005 - 19:14
Το μήνυμα του χρήστη διεγράφη ως υβριστικό
 
Legacy - Το μήνυμα του χρήστη διεγράφη ως υβριστικό - Unverified - Πεμ 29 Δεκ 2005 - 19:18
Το μήνυμα του χρήστη διεγράφη ως υβριστικό
 
Legacy - ΠΑΤΑΤΑ!!!! - Unverified - Σάβ 31 Δεκ 2005 - 11:29
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΤΑΤΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ SAFE SEX!!!ΑΙΣΧΟΣ!!! ΝΤΡΟΠΗ!!!
ΠΑΤΑΤΑ!!!!
 
Legacy - ! - Unverified - Δευ 02 Ιαν 2006 - 08:07
ΑΙΣΧΟΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ!!!


!
 
Legacy - ! - Unverified - Δευ 02 Ιαν 2006 - 14:43
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ! ΜΗΝ ΤΗΝ ΧΑΣΕΤΕ!
ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΩΝ ΣΑΧΛΟ-ΚΡΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ! ΑΞΙΖΕΙ!
!
 
Legacy - tysonrobas - Unverified - Τρί 03 Ιαν 2006 - 01:55
Απαραδεκτη ταινια. Μεγαλειωδης αρπαχτη. Στο επομενο "επεισοδιο" βλεπω να παιζουν οι Σεφερλης - Καλομοιρα. Μιλαμε για πατατα απο τις λιγες.
tysonrobas
 
Legacy - ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ι.Γ. - Unverified - Τρί 03 Ιαν 2006 - 08:15
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 6-7 ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ!!!ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ SEQUEL!!!ΑΡΕ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ!!!
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ι.Γ.
 
Legacy - alex - Unverified - Τετ 04 Ιαν 2006 - 14:14
KALO POLY GELIO ALLA RE SIS DEN EIXE TO ERGO MOYSIKI KAI AFTO XALAEI POLY ALLA KATA TA ALLA HTAN GAMTO EIXA NA GELASO TOSO POLY APO TO SCARY MOVIE2!!!! :)
alex
 
Legacy - sonic_energy - Unverified - Παρ 06 Ιαν 2006 - 16:22
Απιστευτη βλακεια. Βασικα το σχολιο του προηγουμενου φιλου τα λεει ολα: "η πιο αστεια ταινια απο την εποχη του Scary Movie 2".Ναι, ΤΟΣΟ χαλια. Ειναι καταπτυστο παντως το γεγονος οτι καποια, φασιζουσας νοοτροπιας, μελη του cine.gr χρησιμοποιουν robot για να ψηφισουν (δηλαδη καποια μικρα προγραμματακια τα οποια "ψηφιζουν" μονα τους.) Ειναι πραγματικα αισχος γιατι δεν γινεται μονο σε αυτη την ταινια. Αλλα αμα τους αρεσε αυτη η ταινια, τι περιμενει κανεις, οτι ειναι σοβαρα ατομα; (αυτοι με τα robot). Τελοσπαντων, ουτως η αλλως θα πατε να τη δειτε, αλλωστε και που καθομαστε τοσοι πολλοι και γραφουμε σχολια για μια τοσο κακη ταινια δειχνει ποσο καλο marketing εχει γινει.
sonic_energy
 
Legacy - kapetan tromaras - Unverified - Παρ 06 Ιαν 2006 - 22:57
@ sonic_energy
Den eimai "robot", alla tin tainia tin bathmologisa kai ego me 10/10 gia na pao kontra stous komplexares kritikous tou cine.gr.
Re paidia den einai tyxaio oti h "loufa" arese se toso kosmo kai mexri shmera thn exoun dei pano apo 850.000 (!) theates sthn Ellada.
Mhpos tha eprepe na arhisete na anarwtieste gia pio logo oi kritikes pou grafontai sto cine.gr einai arketes fores ektos pragmatikothtas???
Mhpos orismeni grafoun kritikes mono kai mono gia na kanoun epidixh tou lexilogiou pou gnorizoun kai tou morfotikou tous epipedou snobarontas ola ta film pou apeuthinontai se ena eury koino?
kapetan tromaras
 
Legacy - kostas - Unverified - Σάβ 07 Ιαν 2006 - 03:03
eleos re paideia ...ti psifizetai ?...athlio htan...
kamia sxesh me to palio loufa k paralagi
kostas
 
Legacy - so.le. - Unverified - Σάβ 07 Ιαν 2006 - 15:55
ακομα μια ταινια που αποδεικνυει περιτρανα οτι ο ελληνικος κινηματογραφος ειναι για γελια. Ευχαριστο μεν ανουσιο δε.Η Καγια ηταν τελειως απαραδεκτη. Μα τελειως.
so.le.
 
Legacy - prosatanys - Unverified - Κυρ 08 Ιαν 2006 - 03:00
τι αξιζε σε αυτη την ταινεια ρε !? Μην τρελαθουμε τελειωσ! τιποτα δεν ειχε!
μια ρηχη σαχλοκομοδια ηταν!
Το χιουμορ εινε εγκεφαλικο, εκτοσ αν εισε ανεγκεφαλος!
γιατι μονο ενασ ανεγκεφαλοσ θα διασκεδαζε η θα ψυχαγωγουνταν με αυτην την ανοησια...

prosatanys
 
Legacy - ! - Unverified - Κυρ 08 Ιαν 2006 - 22:47
Τουλαχιστον αυτοι που διασκεδαζουν με "εγκεφαλικο" χιουμορ και "εγκεφαλικα" αστεια γνωριζουν να γραφουν σωστα το "ειναι" και το "εισαι";;;
Α, ρε ανεγκεφαλε που θελεις και εγκεφαλικα αστεια...
!
 
Legacy - LIXNOS - Unverified - Δευ 09 Ιαν 2006 - 03:14
Δεν εχει κανενα νοημα να βριζομαστε μεταξυ μασ...
χειροτερα μαλλον ειναι δειγμα ανωριμοτητας...
Ασ μην υπερασπιζομαστε την αποψη μασ ανοητα επιχειρηματα...
Το να υπερασπιζομαστε βεβαια την τεχνη ειναι κατι διαφορετικο...
Πιστευω οτι στην εποχη μασ εχουμε να υπερασπιστουμε λιγα πραγματα γιατι τα περισσοτερα εχουυν ηδη εκφυλιστη...
Οι περισσοτερεσ σημερινεσ ταινιεσ ειναι πραγματι για ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ....
Η συγκεκριμενη ταινια δεν ειχε να προσφερει τιποτα ουτε σε τεχνικο , ουτε σε θεματικο επιπεδο...
Ηταν γεματι κλισε κ ανοστεσ ατακες... για να μην αναφεροθμε επικινδινεσ αντιληψεισ που προβαλαν μεσα απο την οπτικη τησ ταινιασ σε παρα πολλα σημεια...
κριμα για το σκηνοθετη που εχει γυριση τη λουφα κ παραλαγη, το αρπα κολα κ το βιοσ κ πολιτια που ηταν σαφωσ ανωτερα...
LIXNOS
 
Legacy - taxiarxos Dekavalas - Unverified - Δευ 09 Ιαν 2006 - 17:43
ΕΠΙΚΡΟΤΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ LΙXNOU.
ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΟΙ ΗΘΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΕΚΦΥΛΙΣΤΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΓΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΒΑΘΜΟ. ΦΟΒΟΥΜΑΙ ΟΤΙ ΚΩΜΙΚΟΙ ΤΟΥ ΔΙΑΜΕΤΡΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ Ν. ΣΤΑΥΡΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΓΙΣΤΟΥ Λ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ... ΠΑΙΔΑΡΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑΝΙΣΚΟΙ (ΟΠΩΣ Ο Ο. ΑΥΓΟΥΣΤΙΔΗΣ) ΥΠΟΔΥΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΟΙΧΕΙΩΤΟΙ ΗΘΟΠΟΙΙΣΚΟΙ ΝΑΝΟΔΟΥΣ ΑΝΑΣΤΗΜΑΤΟΣ.
ΜΕ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ, ΣΕΞΙΣΤΙΚΑ ΑΣΤΕΙΑ, ΒΩΜΟΛΟΧΙΕΣ ΚΑΙ ΑΙΣΧΡΕΣ ΑΤΑΚΕΣ (Π.Χ. I WANT TO F*** WITH YOU) Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΟΧΕΤΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ. ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΞΙΕΣ, ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙ ΤΗ ΣΗΜΕΡΟΝ ΗΜΕΡΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ;
ΜΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΑΝ ΤΗ "ΛΟΥΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ" ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΜΑΣ ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΕΙ ΧΑΣΙΣΙ, ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΘΑΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΑΧΑΛΙΝΩΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΟΡΓΙΑ ΜΕ "ΒΑΛΠΟΥΡΓΙΕΣ", ΑΣΥΔΟΤΕΣ, ΞΕΤΣΙΠΩΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΡΡΑ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑΡΚΩΜΑΝΩΝ, ΠΡΕΖΑΚΗΔΩΝ ΚΑΙ ΤΟΞΙΚΟΜΑΝΩΝ; ΑΙΣΧΟΣ!!!!
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ; ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΔΙΑΛΥΣΗΣ, ΚΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΧΑΜΗΛΟΥ ΗΘΙΚΟΥ; Ο κ. ΠΕΡΑΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΣΤΟΝ Ε.Σ. ΩΣ ΑΓΓΑΡΕΙΑ, ΕΝΩ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΑ ΟΠΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΥΧΗΜΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
ΖΗΤΩΣΑΝ ΑΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ! ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ! ΖΗΤΩ Η ΠΑΤΡΙΣ!
taxiarxos Dekavalas
 
Legacy - Γιώργος Κυριακίδης - Unverified - Πεμ 12 Ιαν 2006 - 12:25
Όσοι πιστευουν οτι αυτη η ταινια δεν αντικατοπτριζει την σημερινη πραγματικοτητα του ελληνικου στρατου κατα 70% (υπαρχουν+υπερβολικα στοιχεια), ειναι α)αφελης η β)δεν εχει παει φανταρος η γ)εκανε "δυσκολη" θητεια στο ΓΕΣ η σε καποιο αλλο γραφειο...

Για την ταινια: αν περιμενεις στοχασμο αστο καλυτερα...
Η ταινια δεν εχει ουσιαστικο σεναριο ΑΠΛΑ βλεπεται ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ.
Βαθμολογια: 6/10
Γιώργος Κυριακίδης
 
Legacy - Andria! - Unverified - Πεμ 12 Ιαν 2006 - 20:22
Den iparxei 8ema! o papazisis einai O kuklos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! balte photo pls
Andria!
 
Legacy - Πάσχος Στέργιος - Unverified - Παρ 13 Ιαν 2006 - 13:59
ποιος ο λογος να γυριστει αυτη η ταινια σημερα;Γιατι να μας μιλησει για το στρατο ενας εξηνταρης και βαλε;Γιατι να ξεφτυλιστει μια πολυ καλη ταινια του `80 απο τον ιδιο της το σκηνοθετη;Δεν μπορουσε να γραφτει ενα οποιοδηποτε αλλο εμπορικο σεναριο;Μπραβο παντως για την επιτυχια(το κολπο επιασε κι αυτο οσο να ειναι μετραει)+μπραβο για τη λουφα του `80 καθως και για το "Βιος και πολιτια".Αυτα!
Με εκτιμηση Στεργιος απο θεσ/νικη
Πάσχος Στέργιος
 
Legacy - Μάρω - Unverified - Τετ 18 Ιαν 2006 - 00:03
Δεν ξερω αν πρεπει να κλαψω η να γελασω! Τι θριλερ επιστημονικης ηλιθιοτητας ηταν αυτο...Και δεν συζητω για τη Βικυ Καγια, η οποια ως "ωραιοτερο πλασμα του κοσμου"(θυμαστε;Βιντεοκλιπ ΛΕΠΑ),αποφασισε πως ηρθε η ωρα να ξεδιπλωσει το υποκριτικο της ταλεντο!
0`(μτφρ. μηδεν με τονο)!!!!!!!

Μάρω
 
Legacy - hobbit - Unverified - Πεμ 19 Ιαν 2006 - 19:21
ΠΙΠΑ..
hobbit
 
Legacy - No Comments - Unverified - Παρ 20 Ιαν 2006 - 15:11
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ!!!
No Comments
 
Legacy - udfr - Unverified - Δευ 23 Ιαν 2006 - 15:34
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΑΙΝΙΑ!
ΜΗΝ ΤΗ ΧΑΣΕΤΕ!
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 9/10
udfr
 
Legacy - ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ - Unverified - Τρί 24 Ιαν 2006 - 17:57
ΕΚΕΙ ΧΑΖΟΠΡΟΒΑΤΑ
ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΟΤΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΣΑΣ ΠΑΣΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ

ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
 
Legacy - xekopaf - Unverified - Τετ 25 Ιαν 2006 - 14:16
Καλα ο αγαπητος κριτικος του cine.gr παει καλα??

" ασχετα αν ειναι γνωστο τοις παση, πως ουδεις Κρητικος υπηρετει θητεια μακρια απο την Λεβεντογεννα. "

Εγω που 14 μηνες δεν ειδα Κρητη στο πηγαδι κατουρησα???
Αν δε ξερουμε κατι καλυτερα να μη μιλαμε...

Ευχαριστω
xekopaf
 
Legacy - ΛΑΡΙΣΑΙΟΣ - Unverified - Τετ 25 Ιαν 2006 - 18:28
ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΡΕ ΦΙΛΕ!
ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΜΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΑ 16 ΜΗΝΕΣ ΣΤΟ ΣΤΕΦΑΝΟΒΙΚΕΙΟ(25 ΧΛΜ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΛΑΡΙΣΑ)
ΛΑΡΙΣΑΙΟΣ
 
Legacy - tsekour - Unverified - Κυρ 29 Ιαν 2006 - 13:17
ΦΕΣΑΡΑ Η ΤΑΙΝΙΑ
ΚΑΚΙΣΤΗ
ΟΥΤΕ 3 ΔΕΝ ΤΗΣ ΔΙΝΩ...
ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΘΡΥΛΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ 1984 ΠΟΥ ΟΛΩΣ ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ
tsekour
 
Legacy - tsekouratos - Unverified - Τετ 15 Φεβ 2006 - 21:27
Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!!
ΤΕΛΕΙΑ!!! ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!!!
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΟΥ 2005!!!!
tsekouratos
 
Legacy - Kurtis - Unverified - Δευ 19 Ιουν 2006 - 19:14
Εμενα παντως δεν με ενθουσιασε! Απορω για τον μεγααααλο ενθουσιασμο του περισσοτερου κοινου. Περα απο μερικες αστειες ατακες- μετρημενες στα δαχτυλα- η υπολοιπη ταινια μου φανηκε βαρετη...
Kurtis
 
Legacy - ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΑΤΡΙΟΣ - Unverified - Τρί 18 Ιουλ 2006 - 15:02
Μετα την εμπορικη επιτυχια της "ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ" προσφατα , φετος επαναληφθηκε το ιδιο φαινομενο (απο αποψη εισητηριων κι εμπορικοτητας) με την τελευταια ταινια "ΛΟΥΦΑ & ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ :ΣΕΙΡΗΝΕΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ" του βετερανου πλεον πλην επιτυχημενου Ν.Περρακη. Και οχι αδικαιολογητα ,γιατι φαινεται πως ο βετερανος γερμανοσπουδαγμενος σκηνοθετης ,ξερει πολυ καλα την συνταγη πως να κανει εμπορικο καλο σινεμα , ειδικευεται δε στην κωμωδια με σαφεις πολιτικοκοινωνικες νυξεις.
Ειναι λαθος να συγκτινουμε την τελευταια ταινια του Περρακη με την θρυλικη πια πρωτη "Λουφα & παραλλαγη" του ιδιου προ εισαετιας και βαλε .
Η συγχρονη εκδοχη της πρεπει να ειδωθει με βαση το σημερα :ειναι μια ευχαριστη κωμωδια που δεν προσβαλλει τον θεατη και παρακολουθειται ευχαριστα ως τετοια.
Προσωπικα ,ειδα την ταινια σε dvd , αφου κατακαθησε ο θορυβος που σηκωσε με την εμπορικη επιτυχια της και μπορω να πω οτι την βρηκα καλυτερη του αναμενομενου. Αξιεπαινη οπωσδηποτε κι η χρηση ψηφιακων εφφε που παροσιαζονται στα εξτρα του dvd.
Τελικα εν κατακλειδει αποδεικνυεται -εκ του αποτελεσματος οτι ο Ν.ΠΕΡΡΑΚΗΣ ξερει να κανει καλο εμπορικο λαικο κινηματοραφο.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 6/10
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΑΤΡΙΟΣ
 
Legacy - antonis. - Unverified - Δευ 29 Ιαν 2007 - 02:15
απορω πως αυτη η ταινια πηρε θετικα σχολια απο ανθρωπους που ειχαν δει την παλια.. κατ` αρχην ο τιτλος ειναι εμπορικο τρικ.. καμια σχεση με την πρωτοτυπη..

ουτε αστεια ειναι, ουτε σοβαρη κριτικη στα ελληνοτουρκικα κανει, μετρημενες οι εξυπνες στιγμες.. λιγο μοντελα να δειξουμε, καμια ατακα γυμνασιου και τη νεα γενια ζεν πρεμιε με πρωτο τον πιο "ξυλινο" απο ολους, τον τσιμιτσελη, οι υπολοιποι απλα μεταφερουν τις περσονες που εχουν φτιαξει στην τηλεοραση..

δυστυχως η ταινια-περα του εισπρακτικου-δεν ειχε λογο να γυριστει..
antonis.
 
steno - abel - Παρ 04 Δεκ 2009 - 12:21
Ανόητη φαρσοκωμωδία πολύ κατώτερη από την ταινία των eighties.

* 1/2 sta ***** 
Το επεξεργάστηκε ο/η abel συνολικά 2 φορές
 
Legacy - shahinlosha - Unverified - Τετ 09 Δεκ 2009 - 10:41
halia me tin viki kakgia tipota de mu arese taalata pedia telia
shahinlosha
 
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.