• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22208
  • Αριθμός συν/τών: 759133
  • Πρόγραμμα 288 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες


Creed II (2018)


Δραματική
Πρεμιέρα στην Ελλάδα: Πεμ 29 Νοε 2018
Διανομή: Tanweer
Χρώμα: Έγχρωμο
Ήχος: Dolby Digital
Γλώσσα: Αγγλικά
Δημοτικότητα: 0.59 %
Αξιολόγηση: 6.50/106.50/106.50/106.50/106.50/106.50/106.50/10   (6.50/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Υψηλή (Συμφωνία ψήφων μεταξύ 15 και 50%)




- Gallery:




- Συντελεστές :

Michael B. JordanΗθοποιός ....Adonis Johnson 

Sylvester StalloneΗθοποιός ....Rocky Balboa 

Tessa ThompsonΗθοποιός ....Bianca 

Dolph LundgrenΗθοποιός ....Ivan Drago 

Dolph LundgrenΗθοποιός ....Ivan Drago 

 Steven Caple Jr.Σκηνοθετης   

Cheo Hodari CokerΣεναριογράφος   

Ryan CooglerΣεναριογράφος   

Sylvester StalloneΣεναριογράφος   



 
<Χωρίς Τίτλο> - demetrius23 - Σάβ 02 Φεβ 2019 - 18:50

CREED II

 

 

    Έχοντας συστηθεί στο κοινό από τον απρόβλεπτα επιτυχημένο προκάτοχό του, το σίκουελ του Κρίντ, το οποίο αποτελεί προέκταση της σειράς των Ρόκι, έρχεται να αποδώσει ευκρινώς και με σαφήνεια το πνεύμα της σειράς, αποκλείοντας καινοτομίες, δίχως, όμως να απουσιάζει η ενέργεια και το ύφος που καθήλωσαν το ενδιαφέρον του κοινού για πάνω από πέντε δεκαετίες.

 

   Ο Κρίντ, ως παγκόσμιος πρωταθλητής, απολαμβάνει τη δόξα και την αναγνώριση, ενώ ταυτόχρονα ευδοκιμεί και η πρόταση γάμου που καταθέτει στην κοπέλα του, γεγονότα που συνδράμουν στην προσέγγιση της απόλυτης ευτυχίας και φουσκώνουν τον νεαρό μαχητή με ικανοποίηση.

 

  Η εμφάνιση του Βίκτορ Ντράγκο, γιου του ανθρώπου που δολοφόνησε τον πατέρα του κατά τη διάρκεια του μεταξύ τους αγώνα το 1985, διακόπτει απότομα την κατάσταση ισορροπίας και τάξης, καλώντας τον Κρίντ να ανταποκριθεί σε ένα αίτημα που καθίσταται επικίνδυνο πρωτίστως για την υγεία του και επακολούθως για τη διατήρηση του παγκόσμιου στέμματος.

 

   Το μίσος, ο σπαραγμός και η οργή ξεχειλίζουν από τα μάτια του νεαρού Ντράγκο, ο οποίος συγκεντρώνει όλη την προσοχή του πατέρά του, σε μια λυσσασμένη και απεγνωσμένη προσπάθεια του τελευταίου να γευτεί το σεβασμό από τους ίδιους ανθρώπους που, μετά την απρόσμενη ήττα του από τον Ρόκι, τον εγκατέλειψαν με επιδεικτική αδιαφορία, δημιουργώντας του μόνιμο σύμπλεγμα κατωτερότητας με την ψυχρή υποτίμησή τους.

 

   Η επιθυμία για καταπράϋνση αυτών των συναισθημάτων οδηγεί τον πατέρα στη υιοθέτηση μιας παγωμένης, απόμακρης στάσης απέναντι στον γιο του, τον οποίο παρακινεί ενσταλάσσοντάς του βαναυσότητα και τυφλό μένος, προϊόντα των προσβλητικών σχολίων που εξαπολύει σε μόνιμη βάση ο πρεσβύτερος Ντράγκο.

 

   Η τσακισμένη ψυχοσύνθεση του Βίκτορ προσδίδει μια πολυπλοκότητα στον χαρακτήρα του και εγείρει συμπάθεια και κατανόηση από την πλευρά του θεατή.

 

  Ο Ρόκι, αμετάπιστος ως προς το ανώφελο διεξαγωγής του αγώνα, εγκαταλείπει τον προστατευόμενό του αρνούμενος να συμμετέχει σε κάτι που φαίνεται να έχει προκαθορισμένο φινάλε. Αντιθέτως, ο Κρίντ, με τον αέρα της αλαζονείας και μιας ανεδαφικής σιγουριάς, δέχεται την πρόκληση, καταλήγοντας βαριά τραυματισμένος και ψυχικά συντετριμμένος μετά τον αγώνα.

 

   Στο σημείο αυτό ο Κρίντ οφείλει να ανακάμψει και να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες, συνασπίζοντας κοντά του τους αγαπημένους του, ενώ ταυτόχρονα αναζητά τα στοιχεία που συναθροιστικά του προσέδωσαν τον αέρα του νικητή, ακολουθώντας απαιτητικό και επίπονο τρόπο εκγύμνασης σε μια απομονωμένη κατασκήνωση που απευθύνεται σε απογοητευμένους πυγμάχους.

 

   Με τη συνδρομή του Ρόκι αναστηλώνεται η αυτοεκτίμησή του, επανεκκινεί, επιστρέφει, στοχεύοντας στην όσο το δυνατόν καλύτερη προετοιμασία για τον δεύτερο αγώνα με αντίπαλο τον επιβλητικό και υπεμεγέθη Ρώσο.

 

   Η απουσία του Ράιν Κούγκλερ και η αντικατάστασή του από τον Στίβεν Κέιπλ στη θέση του σκηνοθέτη αφαιρεί από την ταινία τον αέρα της πρωτοτυπίας που διέπνεε την πρώτη, καθότι ακολουθεί την πεπατημένη όσον αφορά το σενάριο και την παρουσίαση. Διατρέχεται από μια διαρκή προβλεψιμότητα, η οποία παγιδεύει το έργο του άπειρου σκηνοθέτη σε στενά και ανέμπνευστα κατατόπια.

 

  Παρά ταύτα, διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον, προσέχοντας σχολαστικά να μην εκτροχιαστεί σε συμπίλημα άστοχων συναισθηματισμών μπολιασμένων από τη νοσταλγία.

 

  Και ενώ συμπυκνώνει πληθώρα στοιχείων που απαρτίζουν τη δομή των ταινιών που γλιστράνε με ευκολία από την μνήμη μας μετά την ολοκλήρωση της προβολής, ουσιαστικά καταφέρνει να αποφύγει την πρόσαψη αυτής της κατηγορίας, χαρίζοντας ένα αξιέπαινο «αντίο» στον Ρόκι και ανδρώνοντας το ανανεωμένο franchise, ώστε να ορθοποδήσει απέναντι στην πρόκληση της μελλοντικής απουσίας του θρυλικού Σταλόνε.

 

3/5

 
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.