• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22315
  • Αριθμός συν/τών: 759967
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών


The Girl with the Dragon Tattoo (2011)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Το Κορίτσι με το Τατουάζ

Θρίλερ | 158' | Ακατάλληλο κάτω των 15
Πρεμιέρα στην Ελλάδα: Πεμ 12 Ιαν 2012
Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 25/4/2012
Ημερομηνία κυκλοφορίας BluRay: 25/4/2012
Διανομή: Feelgood Entertainment
Χρώμα: Έγχρωμο
Ήχος: DTS (Digital Theater Sound)
Γλώσσα: Αγγλικά
Δημοτικότητα: 0.42 %
Αξιολόγηση: 5.97/105.97/105.97/105.97/105.97/105.97/10   (5.97/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Υψηλή (Συμφωνία ψήφων μεταξύ 15 και 50%)




- Υπότιτλος:

Το κακό θα εκδιωχθεί από το κακό.

- Gallery:



 

 
<Χωρίς Τίτλο> - nutterjr - Σάβ 11 Αυγ 2012 - 15:18
Not even Fincher with admittedly inspiring casting, and an impressive list of nail biting movies such as "Seven," "Fight Club" and "Zodiac", was able to emulate the edge of the Swedish original film which in turn could not compare with the depth of the original material in the book.  And although Craig, in contrast with Nyqvist in the original film, brings extra umpf with the surplus of erotic charisma needed to unfold the book`s main character, it is the other way around between Mara and Rapace who steals the show in the Swedish version with her unflinching raw performance of one of the most complex characters on the silver screen to date.
 
<Χωρίς Τίτλο> - spiros26 - Δευ 16 Ιουλ 2012 - 04:18
Το επεξεργάστηκε ο/η spiros26 συνολικά 2 φορές
 
The girl with the dragon tattoo - vaggy - Τετ 30 Μαϊ 2012 - 20:44
Το επεξεργάστηκε ο/η vaggy συνολικά 2 φορές
 
Απαίσιο, απροσδόκητο, ανώμαλο... - cinefil1977 - Κυρ 27 Μαϊ 2012 - 13:08
 
 
Re: Απαίσιο, απροσδόκητο, ανώμαλο... - gebagia - Τρί 29 Μαϊ 2012 - 12:05
τι εννοούμε λέγοντας ανώμαλο; 
έχω διαβάσει το βιβλίο, η αμερικανική ταινία το ακολουθεί αρκετά πιστά, για την σουηδική εκδοχή πιστεύω, ότι ήταν απλά καλή, άσχετα αν πετσόκοψε πολλά από το μυθιστόρημα... αλλά δεν μπορώ να καταλάβω με τίποτα τον όρο ανώμαλο. 
Μήπως περιμένατε να δείτε τα σφυριά του Thor με σούπερ σπέσιαλ εφέ, ή το μικρό σπίτι στο λιβάδι;;;;
Για μένα ήταν ένα καλό αστυνομικό θρίλερ, και συμπαθής απόγονος του Seven και επ` ουδενί ανώμαλο ή αηδιαστικό ή ότι άλλο διάβασα και έφριξα.
Φιλικά
Παρεπιπτόντως περιμένω αξιολόγηση και κριτική από τον κύριο Γανωτή
αμερικάνική version 6/10
σουηδική version 5/10

Το επεξεργάστηκε ο/η gebagia συνολικά 2 φορές
 
 
Re: Απαίσιο, απροσδόκητο, ανώμαλο... - cinefil1977 - Πεμ 31 Μαϊ 2012 - 02:04
Με συγχωρείς πολύ, αλλά εγώ όταν βλέπω πολλές σκηνές σεξ και γυμνού σε μια ταινία, για μένα δεν είναι ταινία. Δεν μπορώ να το συγκρίνω με τις ταινίες που ανέφερες γιατί είναι εντελώς διαφορετικής κατηγορίας και φυσικά είναι αυτονόητο ότι δεν περίμενα να δω κάτι τέτοιο. Δεν έχω διαβάσει ούτε το βιβλίο ούτε έχω δει την Σουηδική εκδοχή για να συγκρίνω κάτι. Εγώ αυτό που είδα (αν εξαιρέσουμε και τις σκηνές που ανέφερα) ειδικά από πλευράς σεναρίου, ήταν κάτι τυπικό και βαρετό με πολύ αργούς ρυθμούς. Γνώμη μου.
Το επεξεργάστηκε ο/η cinefil1977 συνολικά 2 φορές
 
Χάλια... - kostis1986 - Κυρ 13 Μαϊ 2012 - 16:25
 
Κάτω του μετρίου... - eldameldo - Σάβ 12 Μαϊ 2012 - 01:53
 
<Χωρίς Τίτλο> - foris2004 - Τρί 21 Φεβ 2012 - 19:47
 
<Χωρίς Τίτλο> - kostas_aigalew - Πεμ 09 Φεβ 2012 - 17:17

Τελειωσα πλεον με το κοριτσι με το τατουαζ.Ειδα και το αμερικανικο αριστουργημα του φοβερου Ντειβιντ Φιντσερ.Απλα εξαιρετικο.

 
 
Re: <Χωρίς Τίτλο> - cineklitiras - Δευ 13 Φεβ 2012 - 19:26
Οπως το πες φιλε...Φοβερος David Fincher
 
<Χωρίς Τίτλο> - Deleted - Πεμ 26 Ιαν 2012 - 16:52
οποιος θελει αντικειμενικη κριτικη να μπαινει στο imdb.com

αυτη ειναι η τελ.φορα που μπαινω εδω,και παρακαλω να διαγραφει ο λογαριασμος,γιατι δε θελω να ειμαι μελος σε κομπλεξικα site
Το επεξεργάστηκε ο/η Deleted συνολικά 2 φορές
 
 
Re: <Χωρίς Τίτλο> - kostas_aigalew - Πεμ 26 Ιαν 2012 - 18:22

Γιατι ρε φιλε τι συνεβη;;;;;;

 
<Χωρίς Τίτλο> - kostas_aigalew - Τετ 25 Ιαν 2012 - 23:03

Παιδια,εκανα το ονειρο μου πραγματικοτητα.Ειδα την σουηδικη τριλογια του 2009(ολες τις ταινιες και τις τρεις).Απλα καταπληκτικη.Αν και δεν ειδα πολλες ακαταλληλες σκηνες σε καμια απο τις τρεις ταινιες.Ειμαι πολυ χαρουμενος!!!!!!!!!!!


 
<Χωρίς Τίτλο> - cineklitiras - Δευ 23 Ιαν 2012 - 14:03
Δεν ξερω φιλε οτι νομιζεις.
 
<Χωρίς Τίτλο> - kostas_aigalew - Κυρ 22 Ιαν 2012 - 20:54
το κουρδιστο πορτοκαλι ομως δεν ηταν τοσο βαρυ απο αποψη θεματολογιας
 
<Χωρίς Τίτλο> - cineklitiras - Κυρ 22 Ιαν 2012 - 14:57
Εννοω οτι δεν τιθεται θεμα ακαταλληλοτας της εν λογω ταινιας με Το Κουδιστο Πορτοκαλι.Πολυ πιο ακαταλληλη η τελευταια...
 
<Χωρίς Τίτλο> - kostas_aigalew - Κυρ 22 Ιαν 2012 - 14:43

Εγω συμφωνω πως η ταινια ειναι για ηλικιες ανω των 17.Αλλα πιστευω επισης πως αφου πλεον εχει εξοικιωθει το ματι μου τοσο πολυ με τις επονωμαζωμενες ακαταλληλες ταινιες γιατι να μην δω και αυτη;;;;

 
<Χωρίς Τίτλο> - cineklitiras - Κυρ 22 Ιαν 2012 - 00:19
Η ταινια καλως κατα τη γνωμη μου απαγορευεται για ηλικιες κατω των 17 αν και σε καμια περιπτωση δε μπορει να συγκριθει π.χ. με το Κουρδιστο Πορτοκαλι.Υπομονη εφοσον βγει σε dvd θα τη δεις η ισως αν πας σε αλλον κινηματογραφο να σου επιτρεψουν την εισοδο.
 
 
Re: <Χωρίς Τίτλο> - kostas_aigalew - Κυρ 22 Ιαν 2012 - 14:45

Τι εννοεις οτι δεν μπορει να συγκριθει με το "Κουρδιστο Πορτοκαλι";

 
<Χωρίς Τίτλο> - kostas_aigalew - Κυρ 22 Ιαν 2012 - 00:05

Φιλε μου,προσπαθησαμε να μπουμε και με συνοδεια γονιων αλλα και παλι δεν μας αφησαν γιατι η ταινεια ειναι ανω των 17!!!!!!!!!

 
<Χωρίς Τίτλο> - cineklitiras - Σάβ 21 Ιαν 2012 - 23:50
Εξαιρετικη ταινια,καταπληκτικη σκηνοθεσια και ατμοσφαιρα πολυ καλες ερμηνειες,αμειωτος ρυθμος,φοβερο μονταζ και μια εκπληκτικη εναρκτηρια σεκανς.Ο Fincher ειναι τεραστιος σκηνοθετης και το απεδειξε για μια ακομη φορα...Τωρα για σενα φιλε που θελεις να δεις την ταινια αλλα δε σου επετρεψαν την εισοδο ισως αν συνοδευοσουν απο καποιο ενηλικο λ.χ. γονεις νομιζω πως θα σου επιτρεποταν η εισοδος αν και πιστευω πως η ταινια λογω κυριως θεματολογιας αλλα και καποιων αρκετων σκληρων-λιγων παρ`ολα αυτα -σκηνων δεν ενδεικνυται για ατομα κατω των 15 ετων(αν και με τις ταινιες που ηδη ανεφερες αλλα και κυριως ολων αυτων που βλεπουν οι σημερινοι 15αρηδες θεωρω πως δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα)
 
<Χωρίς Τίτλο> - kostas_aigalew - Σάβ 21 Ιαν 2012 - 23:01

Δικιο θελω να πιστευω πως εχω.Αλλα που θα το βρω

 
<Χωρίς Τίτλο> - kostas_aigalew - Σάβ 21 Ιαν 2012 - 22:24

Φυσικα και δεν επρεπε να τιθεται θεμα καταλληλοτητας.Απο τη στιγμη που χεραισαι να βλεπεις κινηματογραφο γιατι πρεπει καποιος να σου βαζει ενα οριο σε αυτα που βλεπεις αναλογα με την ηλικια σου

 
 
Re: <Χωρίς Τίτλο> - Stavros-Ganotis - Σάβ 21 Ιαν 2012 - 22:58

Είναι πολύ μεγάλη κουβέντα αυτή, Κώστα μου. Θα βρεις δίκιο, όμως, και στις δύο απόψεις.

 
<Χωρίς Τίτλο> - kostas_aigalew - Σάβ 21 Ιαν 2012 - 20:13

Θα ηθελα να ρωτισω κατι ολους τους χρηστες του cine.gr.Ειμαι 14 χρονων.Ειμαι φανατικος του κινηματογραφου σε σημειο που σκεφτομαι να γινω σκηνοθετης οταν μεγαλωσω.Εχω δει αρκετες ταινιες ακαταλληλες για την ηλικια μου."Κουρδιστο Πορτοκαλι","Αδεσποτα Σκυλια","Μιλα της","Casanova","Se7en","Fight Club" και πολλες αλλες. Και δεν με αφησαν να δω στον κινηματογραφο το "Κοριτσι με το τατουαζ".Εσεις τι λετε;Εχοντας δει τοσες ταινιες μου επιτρεπεται να δω αυτη την ταινια;(Ρωταω και τους κριτικους)

 
 
Re: <Χωρίς Τίτλο> - Stavros-Ganotis - Σάβ 21 Ιαν 2012 - 20:42

Βασικά, Κώστα, σε χαίρομαι. Το ότι για εσένα προσωπικά δεν έπρεπε να τίθεται ο όρος της καταλληλότητας, όμως, είναι κάτι που δεν θα μπορούσε να το ξέρει το ταμείο της αίθουσας που πήγες. Συνέχισε έτσι και το επεισόδιο αυτό θα το θυμάσαι μετά από καιρό και θα γελάς, αντί να σε τσαντίζει όπως τώρα.

 
<Χωρίς Τίτλο> - zacharao - Πεμ 19 Ιαν 2012 - 22:20
Νομιζεις φιλε Σταυρο πως το εχει σκεφτει πριν γραψει?Αλλα δεν χρειαζεται πραγματικα ουτε να ασχολεισαι.Απλα διεγραφε οτι δεν πρεπει να καταγραφεται!Απο εκει και περα μυαλο μερικοι δεν βαζουν με τιποτα!Αυτο που δεν καταλαβαινω πραγματικα ειναι το πως ο κοσμος δεν δεχεται την αντιθετη αποψη??Ξαφνιαζονται τοσο πολυ μερικοι οταν δουν μια κριτικη που ειναι αντιθετη απο αυτο που πιστευουν εκεινοι.Μου κανει μεγαλη εντυπωση αυτο!Τελος παντων νοημα δεν θα βγει ποτε.Καλη συνεχεια και παλι και περιμενω προβλεψεις για τα οσκαρ οπως τα τελευταια χρονια!!!        


 
 
Re: <Χωρίς Τίτλο> - Stavros-Ganotis - Πεμ 19 Ιαν 2012 - 22:32
Φίλε μου, και μόνο που έγραψα κάτι τέτοιο, αληθινά ντρέπομαι ως εχθρός της καταστολής. Απλά το site πρέπει κι αυτό να προστατευτεί. Δεν μου καίγεται αληθινά καρφί για τα μπινελίκια, δεν έχω και τόσο αθώο παρελθόν. Αλλά εδώ είναι περιοδικό τέχνης και την τέχνη την έχω δει να την προστατεύω. Βίτσιο, πες. Είναι, όμως, κι αυτό που λες. Μια άποψη πάνω σε μια ταινία δεν αλλάζει το ρουν της ιστορίας. Δεν σου αρέσει ένας κριτικός, επιλέγεις κάπου αλλού έναν άλλον. Κι ο Φίντσερ να διάβαζε αυτά που γράφει το παιδί θα γελούσε μια βδομάδα. Ποδόσφαιρο το πέρασε; Όσο για προβλέψεις, εκτός από το πρώτο γυναικείο που παίζεται 50/50, τα υπόλοιπα βασικά πιστεύω ότι είναι ήδη έτοιμα. Φυσικά και θα βγάλουμε και φέτος.
 
<Χωρίς Τίτλο> - Stavros-Ganotis - Πεμ 19 Ιαν 2012 - 21:27

Φίλε μου, σε ευχαριστώ αληθινά για τα καλά σου λόγια. Βέβαια, είμαι και υπεράνω, αφού βγάζω τόσα χρήματα με τις στημένες κριτικές μου που εργάζομαι πάνω στη βάση επί 12 ώρες την ημέρα/επτά ημέρες την εβδομάδα επειδή απλά είμαι ζώον.

Όσο για τον μεσιέ rapaksipa που έχω βαρεθεί να σβήνω τα μπινελίκια του, αγνοεί πως είναι καταχωρημένο το ίχνος του και τα στοιχεία του είναι εύκολα ανευρέσιμα, κι αν μου πολυσπάσουν τα νεύρα, θα τρέχει και δεν θα φτάνει.

 
<Χωρίς Τίτλο> - zacharao - Πεμ 19 Ιαν 2012 - 18:57
Φιλε μου,εισαι σοβαρος οταν λες πως ο κ.Γανωτης τα παιρνει χοντρα επειδη γραφει κριτικες??Τι αλλο θα ακουσουμε ρε παιδια?Ευτυχως που υπηρξε να λες και αυτος και αναβαθμισε λιγο το επιπεδο του site το οποιο βρισκοταν υπο διαλυση καποια περιοδο!!!Και τωρα μπαινεις εσυ και ο οποιοσδηποτε δηθεν σινεφιλ για να ενημερωθει!Θα επρεπε να ντρεπεστε γι αυτα που γραφετε ειλικρινα.Βεβαια δε νομιζω οτι δινει κανεις αξια σε ολ αυτα αλλα μονο και μονο στο θεμα της αισθητικης του site οσο να ναι καποιος ενοχλειται!
Ξερεται τι δεν καταλαβαινω ομως??Αφου δεν σας αρεσει το site δεν σας αρεσουν οι κριτικες,αφου θεωρειτε πως ο κ.Γανωτης τα παιρνει γιατι συνεχιζετε να επισκεφτεστε το συγκεκριμενο site???Ορισμενα πραγματα ξεπερνανε την φαντασια μου μαλλον.
Το κακο ειναι πως δεν μπορειτε να συνηδειτοποιησετε πως υπαρχουν αντιθετες αποψεις.Ειστε τοσο "μικροι" πνευματικα ομως που δεν υπαρχει και ιδιαιτερος λογος να συνεχισω διοτι η πιθανοτητα να καταλαβετε ειναι πραγματικα απειροελαχιστη.
Κ.Γανωτη θα ηθελα να σας παροτρυνω να συνεχισετε το εργο σας και να ξερετε πως υπαρχουν καποιοι που θα στηριξουν αυτη την προσπαθεια που γινετε εκ μερους σας!Καλη συνεχεια..
 
<Χωρίς Τίτλο> - rapaksipa670 - Πεμ 19 Ιαν 2012 - 13:00

Ο ΣΤΆΥΡΟΣ ΓΑΝΩΤΉΣ ΚΑΙ ΟΙ ΆΛΛΟΙ ΤΟΥ CINE.GR ΤΑ ΠΑΊΡΝΟΥΝ ΧΟΝΤΡΆ ΚΑΙ ΓΡΆΦΟΥΝ ΨΈΥΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΈΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΙΚΉ ΤΑΙΝΊΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΤΑΤΟΥΆΖ!!!!!!!

 

ΑΙΣΧΟΣ!!!!!ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!!!!ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!!ΝΤΡΟΠΉ!!!!!!!ΝΤΡΟΠΉ!!!!!!!!!ΝΤΡΟΠΉ!!!!!

 
<Χωρίς Τίτλο> - cineklitiras - Τετ 18 Ιαν 2012 - 19:16
Βλεπω πως εχουν διαγραφει αρκετα σχολια χρηστων που εξεφραζαν μια διαφορετικη αποψη για την ταινια απο αυτη του κυριου Δαβιτου.Δεν ειναι ωραιο αυτο.Σιγουρα δεν ειναι ωραια και τα υβριστικα σχολια αλλα θεωρω καλο να διατυπωνονται και διαφορετικες αποψεις...Τωρα οσον αφορα την ταινια την θεωρω εξαιρετικη απο ολες τις αποψεις...Το ποιος ειναι ο David Fincher  και τι ταινιαρες εχει γυρισει το εχει αποδειξει επανηλειμμενα...Προσωπικα θεωρω αποριας αξιον πως ο εν λογω σκηνοθετης δεν εχει βραβευθει με καποιο οσκαρ σκηνοθεσιας.Αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα...Δειτε το Κοριτσι με το Τατουαζ για την εξαιρετικη σκηνοθεσια του,την εκπλητικη του ατμασφαιρα, τις καταπληκτικες ερμηνειες των ηθοποιων της,καθως επισης και για την ανεπαναληπτη εναρκτηρια σεκανς της.Προσωπικα την θεωρω αριστουργημα και την συνιστω ανεπιφυλακτα.Δεν εχω δει το σουηδικο επομενως δε θα μπω στη διαδικασια συγκρισης με την προγενεστερη κινηματογραφικη εκδοχη της.Θα αρκεστω ομως  για μια τελευταια ακομη φορα να πλεξω το εγκωμιο του δημιουργου της γιατι τετοιοι σκηνοθετες δε βγαινουν πλεον συχνα...
 
 
Re: <Χωρίς Τίτλο> - Stavros-Ganotis - Τετ 18 Ιαν 2012 - 20:45

Φίλε μου, διαγράφτηκαν από εμένα προσωπικά δύο σχόλια του ίδιου ανθρώπου, τα οποία ξεπερνούν το όριο καταλληλότητας που θεωρούμε ότι πρέπει να υπάρχει εδώ. Δεν κρυβόμαστε πίσω από τις "κακές" λέξεις, ούτε είμαστε λάτρεις της λογοκρισίας, αλλά στο cine μπαίνει και κόσμος που μας επιλέγει για αυτό το όριο, όντας site που ασχολείται με τη τέχνη. Άλλο η διαφορετική άποψη που είναι πάντοτε θεμιτή κι άλλο το θέλω να κάνω ζημιά στο site. Γράφω περισσότερα στο αυριανό Κοίτα να Δεις για αυτό το ζήτημα.  

 
<Χωρίς Τίτλο> - machosster - Τετ 18 Ιαν 2012 - 17:39

Η Noomi Rapace σίγουρα είναι πολύ καλύτερη.

 
<Χωρίς Τίτλο> - muser - Τετ 18 Ιαν 2012 - 02:40
Αναρωτιέμαι γιατί δεν έχει ανέβει κι άλλη κριτική από το cine.gr που να εκφράζει την αντίθετη άποψη από αυτή του Γιώργου Δαβίτου, ο οποίος υποπτεύομαι ότι παρόλο που κατηγορεί το αμερικάνικο κοινό, δεν έχει διαβάσει ούτε αυτός το βιβλίο ή το έκανε πολύ παλιά.

Προσωπικά λοιπόν, και σαν fan του βιβλίου, όταν πριν από 1 χρόνο διάβασα ότι ο Fincher ανέλαβε να φτιάξει την δικιά του εκδοχή του βιβλίου, ενθουσιάστηκα συγκρατημένα και ανακουφίστηκα! Και αυτό γιατί η Σουηδική ταινία, ανεξαρτήτως από το πόσο καλογυρισμένη μπορεί να ήταν, στο θέμα της μεταφοράς του βιβλίου και στο casting ήταν απλά εγκληματική. 

Για τους fan του βιβλίου λοιπόν που ξενέρωσαν όσο εγώ με τη Σουηδική "μεταφορά" έχω να πω τα εξής: 

Η εκδοχή του Fincher μου φάνηκε εξαιρετική από όλες τις απόψεις, αλλά κυρίως στο θέμα της μεταφοράς. Σεναριακά εχει ΠΟΛΛΕΣ διαφορές από την original version και παρόλο που σε 1-2 σημεία υπάρχουν και εδώ σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το βιβλίο έτσι ώστε να μην ξεφύγει σε διάρκεια, είναι πολύ κοντά στο βιβλίο και το casting είναι εξαιρετικό. Σε σκηνοθεσία, μουσική και ατμόσφαιρα η ταινίες του Fincher είναι πάντα σε υψηλά επίπεδα κάτι που συμβαίνει και εδώ. Όπως είπε και κάποιος παρακάτω, οι 2.5 ώρες κυλάνε σα νερό.

Ένα τόσο ωραίο βιβλίο το οποίο είχε μια τόσο κακή πρώτη μεταφορά, θεωρώ ότι άξιζε να έχει μια καλύτερη εκπροσώπηση στη μεγάλη οθόνη. Μπράβο λοιπόν στον Fincher που "τόλμησε" (κατά τον reviewer) να παρουσιάσει τη δικιά του εκδοχή τόσο σύντομα.

Περιμένω με αγωνία τη συνέχεια της τριλογίας!

9/10
 
<Χωρίς Τίτλο> - askan - Τρί 17 Ιαν 2012 - 08:55
Πολύ καλή ταινία με εξαιρετικές ερμηνείες. Επίσης το σενάριο είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον
 
<Χωρίς Τίτλο> - orlando - Κυρ 15 Ιαν 2012 - 23:42

Το κορίτσι με το τατουάζ είναι μία πολύ καλή ταινία από έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη τον David fincher!!!!!

 

Βαθμολογία:8/10

 
<Χωρίς Τίτλο> - ioadia - Κυρ 15 Ιαν 2012 - 16:51
Ταινιάρα!!
φοβερη σκηνοθεσία για άλλη μια φορα απο τον κορυφαιο συγχρονο σκηνοθετη david fintcher.
Η ΡΟΥΝΕΙ ΜΑΡΑ εκπληκτική.
μια ταινια 2 30 ωρων που κυλαει νερο.
το σουηδικο ηταν καλο!το αμερικανικο απλα καλυτερο!
10/10 απο εμενα για τα μαγικα του φιντσερ!
 
<Χωρίς Τίτλο> - ndinio - Κυρ 15 Ιαν 2012 - 16:16
Συμφωνώ απόλυτα με τον κ.Δαβίτο.
Έχοντας δει την σουηδική τριλογία, έλεγα να μην το δω, αλλά τελικά έκανα το λάθος. Ήταν μια αχρείαστη κατώτερη αντιγραφή της.
Με ξενέρωσε πραγματικά...
 
<Χωρίς Τίτλο> - arist - Σάβ 14 Ιαν 2012 - 23:31
ταινιαρα!!!!μεσα στην τετραδα της χρονιας μαζι με το τρυ οφ λαιφ το ντραιβ κ το αρτιστ !!!!η κριτικη σας οτι ναναι!!!!10/10!!!!!η ρουνει μαρα δεινει ρεστα οπως κ το μονταζ η μουσικη η φωτογραφια κ η σκηνοθεσια κ ολο το καστ!!!!φιντσερ εγγυηση!!!
 
<Χωρίς Τίτλο> - cineklitiras - Παρ 13 Ιαν 2012 - 02:47
Το επεξεργάστηκε ο/η cineklitiras συνολικά 2 φορές
 
<Χωρίς Τίτλο> - christosl - Πεμ 12 Ιαν 2012 - 23:28
mia poli kali tainia,enos apo tous kaliterous skinothetes. pano apo 8 sta 10.
Το επεξεργάστηκε ο/η christosl συνολικά 4 φορές
 
<Χωρίς Τίτλο> - greg_m - Τρί 10 Ιαν 2012 - 15:59
εκτός τόπου και χρόνου η κριτική. εξαιρετική η ταινία, ο fincher και το μοντάζ την ανεβάζει ένα επίπεδο τουλάχιστον απο τη Σουηδική.
ελπίζω να πάει καλά για να συνεχίσει και τα υπόλοιπα δύο βιβλία.
δείτε εδώ τους τίτλους έναρξης:
The girl with the dragon tattoo
 
<Χωρίς Τίτλο> - lostre04 - Τρί 10 Ιαν 2012 - 15:00
Μικρο καλάθι...?
Θα δείξει.
Πάντως σαν την Rapace δυσκολα θα ξαναδούμε!
 
<Χωρίς Τίτλο> - foris2004 - Τρί 03 Ιαν 2012 - 13:35
Περιμένω μ` αγωνία να δω και την..."απάντηση" από Hollywood μεριά! Φυσικά το πρωτότυπο "Man som Hatar Kvinnor" σουηδικής παραγωγής του 2009, ήταν ταινιάρα. Για να δούμε λοιπόν, αν και δεν περιμένω μεγάλα πράγματα...
 
Legacy - Δημήτρης - Unverified - Τετ 27 Οκτ 2010 - 19:07
Το πρωτωουπο ηταν φανταστικο (αν και το dvd "σκωτομενο") οπως ολη και η τριλογια

Ειχα ακουσει εδω και καιρο οτι το hollywood ηθελε να το κανει remake και λεω αει καλα.

Μολις ομως ειδα οτι στο τιμονι θα ειναι ο david fincher,μου γεννηθηκε η απορια θα αξιζει (γιατι να εινια καλυτερο απο το πρωτοτυπο ειναι απο πολυ εως παρα πολυ δυσκολο)Το μελλον θα δειξει
Δημήτρης
 
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.