• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22315
  • Αριθμός συν/τών: 759967
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Κριτική από το Cine.gr


Νύφες (2004)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Brides

Εποχής | 128'
Πρεμιέρα στην Ελλάδα: Παρ 22 Οκτ 2004
Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 14/3/2005
Διανομή: Odeon
Χρώμα: Έγχρωμο
Ήχος: Dolby Digital
Γλώσσα: Αγγλικά - Ελληνικά - Ρωσικά - Τουρκικά
Δημοτικότητα: 1.50 %
Αξιολόγηση: 7.88/107.88/107.88/107.88/107.88/107.88/107.88/107.88/10   (7.88/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Υψηλή (Συμφωνία ψήφων μεταξύ 15 και 50%)




- Υπότιτλος:

Τιμωρία είναι να ξεχνάς αυτόν που αγαπάς.

- Gallery:



 

- Κριτική από το Cine.gr:


19 Σεπτεμβρίου 2004

Ο αμερικανός φωτογράφος Νόρμαν Χάρις ύστερα από τις συνεχόμενες απορρίψεις των αμερικανικών εφημερίδων για τη δουλειά του, ταξιδεύει για Σικάγο και στο πλοίο συναντά τη μοδίστρα Νίκη από τη Σαμοθράκη, που ξενιτεύεται για να παντρευτεί τον Πρόδρομο, ράφτη που ζει στην Αμερική και δεν έχει δει ποτέ στη ζωή της. Ο Νόρμαν ταξιδεύει στην Α’ θέση και η Νίκη στη Γ’ με άλλες 700 υποψήφιες νύφες από όλη την Ελλάδα, τη Ρωσία, την Αρμενία και την Τουρκία. Η Νίκη και ο Νόρμαν ερωτεύονται στη διάρκεια του ταξιδιού, εκατοντάδες διλήμματα θα αρχίσουν να ανακύπτουν και η νεαρή κοπέλα θα κληθεί να κάνει τις επιλογές της, επιλογές όμως που θα στιγματίσουν όλη της την πορεία.

Ο Παντελής Βούλγαρης σκηνοθετεί τις Νύφες, μια υπερπαραγωγή για τα ελληνικά δεδομένα με τη συμμετοχή στο κομμάτι της παραγωγής του Martin Scorsese. Ένα καράβι γεμάτο μελαγχολικές γυναίκες που ταξιδεύει προς την ελπίδα ενός καλύτερου αύριο, μια πολυχρωμία ηθών, προσδοκιών και πολιτιστικών στοιχείων από Ανατολή και Δύση, ένα ταξίδι στις εσωτερικές αγωνίες των ανθρώπων που φωτογραφίζει το θάρρος, την απελπισία, την αμφιβολία, τον πόνο και την αγριότητα μιας εποχής εις βάρος ανυπεράσπιστων ψυχών που παλεύουν και υπομένουν. Το σενάριο της Ιωάννας Καρυστιάνη συνθέτει ένα παζλ από πολιτιστικές διαφοροποιήσεις και αποτυπώνει την ένταση των αισθημάτων που περιμένουν να εκδηλωθούν καθώς το ταξίδι βρίσκεται ανάμεσα σε μια ζωή που αποτελεί παρελθόν και σε μια άλλη που φουντώνει στην προσδοκία του καινούριου.

Το ζωντάνεμα ωστόσο αυτών των εικόνων από τον Παντελή Βούλγαρη διατηρεί ένα θεατρικό υπόβαθρο τόσο στην κινησιολογία όσο και στις εκφράσεις. Υπάρχει κάτι το πομπώδες που απομακρύνει από τη ρεαλιστική ατμόσφαιρα μιας κινηματογραφικής ταινίας. Η τραγικότητα των καταστάσεων στέκεται με μια μεγαλοπρέπεια σε απόσταση από το θεατή απαγορεύοντας τη βιωσιμότητά τους μέσω της ενσυναίσθησης. Ο θεατής τελικά παραμένει απλά θεατής που παρακολουθεί μια σειρά γεγονότων, ξένων προς αυτόν τον ίδιο, να εξελίσσονται μπροστά του.

Τα ζητήματα που θίγονται είναι τεράστιας σημασίας. Η ηθική μιας εποχής που καταδικάζει τις γυναίκες, η εκμετάλλευση τους σ’ όλα τα επίπεδα, ο έρωτας που μένει μισός εξαιτίας των επιβεβλημένων «πρέπει» και η καρδιά που ζητά την ελευθερία της επιλογής και τη δικαίωση και βρίσκει τελικά ανακούφιση στη μόνη διέξοδο που αντιλαμβάνεται, το θάνατο.

Θέματα και διλήμματα βαρύτατης σημασίας που διαμορφώνουν την ποιότητα των επιλογών μού έδωσαν την εντύπωση ότι θίγονται αδιάφορα και μένουν στην επιφάνεια. Η προσπάθεια να αποφευχθούν οι μελοδραματικές καταστάσεις δημιουργεί τελικά χαρακτήρες απροσπέλαστους και απόμακρους που διατηρούν την μεγαλοπρέπεια της τραγικότητάς τους αλλά χάνουν κάτι από την ανθρωπιά τους.

Η Βικτώρια Χαραλαμπίδου (Ένας λαμπερός ήλιος) εκπέμπει το σιωπηλό δυναμισμό της Νίκης, χαρακτηριστικό παράδειγμά τόλμης, αξιοπρέπειας, ηθικής και αποδοχής όχι όμως και παραίτησης.

Ο Damian Lewis (Ονειροπαγίδα) είναι ο Νόρμαν, ένας άντρας ερωτευμένος που εγκλωβίζεται από τις ηθικές αναστολές και τους περιορισμούς που αναγκάζουν την αγαπημένη του να ακολουθήσει τη μοίρα που έχουν προαποφασίσει οι κοινωνικοί κανόνες του τόπου και της εποχής της. Ανάμεσά τους ο Steven Berkoff, ο νταβατζής Καραμπουλάχ, άνθρωπος χωρίς ενδοιασμούς, πρωτόγονος και έτοιμος να εκμεταλλευτεί κάθε ανθρώπινο πόνο με σαρκασμό και ο καπετάνιος (Δημήτρης Καταλειφός) που αντιλαμβάνεται τις καταστάσεις αλλά αδυνατεί να επηρεάσει τις εξελίξεις.

Οι μοίρες των ανθρώπων του πλοίου ενώνονται και χωρίζονται πριν προλάβουν να γνωριστούν καλύτερα σ’ αυτό το εσωτερικό ταξίδι στην απογοήτευση και την ευφορία. Το αντίο όμως δε σφραγίζει την δική τους (έστω σύντομη) συνάντηση και «η τιμωρία να ξεχνάς αυτόν που αγαπάς» δεν ταιριάζει στη δική τους ιστορία.

Βαθμολογία: 6/10 Stars6/10 Stars6/10 Stars6/10 Stars6/10 Stars6/10 Stars (6/10)
Ελένη Ανδρεάδου




Δευτέρα 28 Μαρτίου 2005

ΝΥΦΕΣ


25 λέξεις – Ανάμεσα στις 700 υποψήφιες νύφες που ταξιδεύουν με το υπερωκεάνιο στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, βρίσκεται και η επαναστατημένη Νίκη, από την Σαμοθράκη, που από την πρώτη στιγμή θα νιώσει κάτι ξεχωριστό για έναν συνταξιδιώτη της, τον μελαγχολικό φωτογράφο Νόρμαν.

Στο Ράφι – Τελικά υπάρχει ο όρος ελληνικό μπλοκμπάστερ? Ή είναι και αυτό ένα από τα πολύ σύντομα ανέκδοτα που ακούγονται κατά κόρον στις παρέες. Έναν μόλις χρόνο μετά το μαγικό πέρασμα της “Πολίτικης Κουζίνας” για την οποία είχαμε την χαρά να τα πούμε πολύ πρόσφατα, μια ακόμη εγχώρια παραγωγή έρχεται για να αποδείξει την δυναμικότητα και την δυναμική του κινηματογράφου της πατρίδας μας. Δυναμικότητα αφού η φιλοδοξία των ελλήνων παραγωγών του φιλμ έφτασε να κτυπήσει την πόρτα χρηματοδοτών ακόμη και από το Χόλιγουντ και δυναμική αφού ακόμη και μια παλιομοδίτικη φαινομενικά ιστορία, έφτασε στο σημείο να συγκινήσει στην θεατρική της διαδρομή περίπου 300 χιλιάδες θεατές. Σκορ διόλου ευκαταφρόνητο – δεν θα ήταν φρόνιμο να επιχειρηθούν εισπρακτικές συγκρίσεις – σε περίοδο που το ποσό αυτό δεν αγγίζουν με κανέναν τρόπο πολυδιαφημισμένες ταινίες μπλοκμπάστερ πια.

Νομίζω πάντως πως αν πίσω από το γενικό πρόσταγμα δεν βρισκόταν ο πιο αγαπητός ίσως Έλληνας σκηνοθέτης των τελευταίων 25 ετών, ο Παντελής Βούλγαρης, το αποτέλεσμα δεν θα ήταν το ίδιο. Πιθανότατα και το σύγγραμμα της Ιωάννας Καρυστιάνη να μην είχε γίνει ποτέ σενάριο. Ο γνωστός για την επιμονή του Βούλγαρης όμως πολύ γρήγορα – ακόμη και η πενταετία που του πήρε είναι λίγος χρόνος για τα ελληνικά δεδομένα – κατόρθωσε να μαζέψει τα χρήματα που απαιτούνταν ώστε να κάνει το όνειρο πραγματικότητα.

Το να μιλήσει κανείς για τους αριθμούς που κατέρριψαν οι “Νύφες” παραγωγικά και εισπρακτικά είναι ίσως το λιγότερο που τους αρμόζει. Μέσα από τις πολύ σπουδαίες φωτογραφίες του πιο επιτυχημένου Έλληνα κινηματογραφιστή, του Θανάση Αρβανίτη, αποτυπώνεται στο φιλμ, μια ολάκερη περίοδος του ελληνισμού, για την οποία πολύ λίγα περιστατικά έχουν γίνει γνωστά στις μέρες μας. Δηλαδή ο γνωστός νόμος της ελλιπούς παράδοσης έχει και πάλι δράσει για τα καλά.

Το ταξίδι των νυφών στην Αμερική, στο άγνωστό, στο μέλλον που μοιάζει πλημμυρισμένο από εκατοντάδες ερωτηματικά, είναι ένα από τα στοιχεία της άγνωστης ελληνικής ιστορίας, που δείχνουν σε απόλυτο τρόπο ποιος ήταν ο τρόπος σκέψης των φτωχών κοινωνιών, την περίοδο που ακολούθησε την μικρασιατική καταστροφή. Ο Βούλγαρης κατορθώνει, νομίζω άψογα στο κομμάτι που του αναλογεί, να αποδώσει στην ψυχή του θεατή το τι ίσχυε εκείνη την δύσκολη περίοδο τόσο για την Ελλάδα όσο και για ολόκληρη την Ανατολική Ευρώπη.

Όπως πολύ καλά τα πάνε και οι πρωταγωνιστές του, με προεξέχοντες τους δύο βασικούς, την Βικτόρια Χαραλαμπίδου, που ερμηνεύει έντιμα την πολυλογού, απότομη αλλά και τόσο καλόκαρδη και φιλότιμη Νίκη και τον Damian Lewis ως διανοούμενο δυναμικό φωτογράφο, που η συμμετοχή του στο πολύωρο πολεμικό δράμα “Band Of Brothers” τον κατέστησε ως γνώριμη φιγούρα στο ελληνικό κοινό. Πολύ καλές στιγμές και για τον Δημήτρη Καταλειφό, έναν από τους πιο σημαντικούς σύγχρονους ρολίστες που συνεργάζεται για ακόμη μια φορά με τον Βούλγαρη μετά τα “Πέτρινα Χρόνια” στον ρόλο του μελαγχολικού Καπετάνιου, την Εύη Σαουλίδου, που στον ρόλο της νευρωσικής και ερωτευμένης με τον καλό της στρατιώτη Χαρώς, κάνει ένα σημαντικό βήμα για την καριέρα της και τον Steven Berkoff ο οποίος καταφέρνει να δώσει οντότητα στον ρόλο του πατρόνου Καραμπουλάτ. Παραφωνία η παρουσία της Εβελίνας Παπούλια που ακόμη δεν αντιλήφθηκα ποιος ήταν ο ρόλος της σε όλο το φιλμ.

Αυτό το τελευταίο είναι και το μεγάλο μειονέκτημα των “Νυφών” αφού ο Βούλγαρης έχοντας στα χέρια του πολλές ώρες κινηματογραφημένου υλικού, προβληματίστηκε πάρα πολύ στο μοντάζ, που είναι το αδύναμο σημείο της ταινίας. Χαμένες σκηνές οδηγούν σε αδυναμία παρακολούθησης κάποιων περιφερειακών χαρακτήρων που πιθανότατα θα ήταν σημαντικοί για την εξέλιξη της υπόθεσης.

Disc – Όντας Σαρακοστή, με την κυκλοφορία των “Νυφών” η Odeon προσφέρει έναν άκρως νηστίσιμο δίσκο στους έλληνες θεατές στον τομέα της ενοικίασης. Και αυτό διότι το rental DVD περιέχει αποκλειστικά και μόνο την ταινία, στην extended πάντως μορφή της (κατά δέκα λεπτά επεκτεινόμενη) όπως προβλήθηκε στα διεθνή φεστιβάλς. Δυστυχώς οι παιδικές ασθένειες δεν έχουν εγκαταλείψει ούτε τις σύγχρονες εγχώριες παραγωγές – και ας συνυπογράφουν σε αυτές ονόματα όπως του χασούρη Scorsese – αφού τόσο η ηχητική απόδοση όσο και η οπτική δεν δίνονται στην καλύτερη δυνατή τους ποιότητα. Το σάουντρακ των “Νυφών” δοσμένο σε μπάντα Dolby Digital 5.1 είναι αναιμικό, με ένα διαρκές φύσημα να χαρακτηρίζει κάθε σκηνή και με την περιφέρεια να κάνει αραιά και που την εμφάνιση της φαντάζοντας μάλιστα σαν ψεύτικη.

Στον τομέα της εικόνας η κατάσταση είναι ακόμη πιο κακή, αφού όλα σχεδόν τα πλάνα μοιάζουν φλουταρισμένα και οποιαδήποτε απόπειρα βελτίωσης τους στο ψηφιακό τράνσφερ μάλλον πέφτει στο κενό. Ειδικά οι στιγμές που η δράση μεταφέρεται στο σκοτεινό κατάστρωμα – αν μάλιστα αναπαράγονται στις μεγάλες ίντσες – δημιουργούν μέτρια εντύπωση στον θεατή με τον πολύ χοντρό κόκκο τους.

Από την άλλη μεριά όμως την φτωχή έκδοση για ενοικίαση ακολουθεί μια πολύ όμορφη συλλεκτική έκδοση, με την ονομασία “Two – Disc Extended version” που εκτός από τον προαναφερόμενο δίσκο περιλαμβάνει ακόμη έναν στα πρότυπα των διεθνών κυκλοφοριών γεμάτο πρόσθετο υλικό που περιλαμβάνει πάρα πολλές κομμένες σκηνές με σχολιασμό από τον δημιουργό, ένα πολύ ενδιαφέρον making of που περιέχει συνεντεύξεις από τους βασικούς συντελεστές, στιγμές από την λαμπερή πρεμιέρα της ταινία στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, τρέιλερ και ένα όμορφο 16σέλιδο έντυπο με πολλές φωτογραφίες και πληροφορίες από την παραγωγή. Γενικά το ελληνικό DVD δείχνει να βαδίζει δείγματα προόδου.

Μμμμ… - Οι “Νύφες” σε γενικές γραμμές είναι μια ξεχωριστής σημασίας εγχώρια παραγωγή, που καταφέρνει για δεύτερη συνεχή χρονιά να κρατά στο επίκεντρο των εξελίξεων ψηλά την ελληνική σημαία στα κινηματογραφικά δρώμενα. Πιστεύω πάντως πως θα μπορούσε το αποτέλεσμα να ήταν πολύ πιο προσεγμένο αφού υπάρχουν λεπτομέρειες που το θέμα ξεφεύγει της προσοχής. Εξαίρετος από πλευράς extras ο επιπλέον δίσκος που προσδίδει άλλο κύρος, που δεν το δίνουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά, στο διπλό sell through σετ.



ΕΙΚΟΝΑ – 6/10 Stars6/10 Stars6/10 Stars6/10 Stars6/10 Stars (5/10)
ΗΧΟΣ – 6/10 Stars6/10 Stars6/10 Stars6/10 Stars6/10 Stars (5/10)
EXTRAS – 3/10 Stars3/10 Stars3/10 Stars3/10 Stars3/10 Stars3/10 Stars3/10 Stars (7/10)
ΝΥΦΕΣ4/10 Stars4/10 Stars4/10 Stars4/10 Stars4/10 Stars4/10 Stars (6/10)


Γιώργος Ζερβόπουλους (CineDVD)


 
Legacy - Κατια - Unverified - Δευ 25 Οκτ 2004 - 11:47
Η ταινια εχει τα πιο δυνατα βλεμματα που μιλανε χωρις λεξεις, 700 γυναικες και τα αμηχανα, τα φοβισμενα, τα απελπισμενα βλεμματα τους.. Και ναι γινεται μελο καποια στιγμή, είναι τόσο κακό αυτό? Ερωτα διαπραγματευεται κυριως και διλληματα..Δειτε την!!!!
Κατια
 
Legacy - ΧΑΡΗΣ - Unverified - Κυρ 24 Οκτ 2004 - 03:34
H TAINIA EINAI AΠΛΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ. ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΙ ΣΚΗΝΕΣ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΣΥΝΕΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΙΔΙΟΤΡΟΠΟ ΘΕΑΤΗ. ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ Ο Λ Ο Ι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!
ΧΑΡΗΣ
 
Legacy - Κορογιαννος Θανασης - Unverified - Τρί 26 Οκτ 2004 - 16:20
Μπαστα ρε μπαρμπα (που θα λεγε και ο παππους μου), θα ελεγα στον κυριο Βουλγαρη αν τον ειχα μπροστα μου χθες το βραδυ που ειδα την νεα του ταινια την μεγαλυτερη υπερπαραγωγη στην ιστορια του ελληνικου κινηματογραφου και κατα τ’αλλα την μεγαλυτερη υπερμουφα στην ιστορια του παγκοσμιου κινηματογραφου!

Όλα ωραια και καλα τα εκανε ο Παντελακος και την γυναικα του εβαλε να του γραψει ενα σεναριακη και τον Scorsese εβαλε στην παραγωγη και ξενους ηθοποιους εβαλε στο cast και Έλληνες πολλα υποσχομενους εβαλε να παιξουν και γενικα εκανε οτι μπορουσε για να κανει μια ταινια που ολοι θα μιλανε για αυτη.
Εγω ομως ακομα αναρωτιεμαι τι το φοβερο εχει αυτη η ταινια για να με κανει να συγκινηθω;
Έχει τις εκπληκτικες ερμηνειες;
Δεν το νομιζω αν εξαιρεσουμε τον Damian Lewis και τον Berkoff οι υπολοιποι ηθοποιοι ειναι σαν να βρηκαν απο σχολικο θιασο. Και αυτο που λεω δεν ειναι υπερβολη, αν δεις του διαλογους μεταξυ του Lewis και της Βικτωριας Χαραλαμπιδου
Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να γελασεις αμηχανα, η διαφορα μεταξυ των δυο ηθοποιων ειναι τεραστια ο ενας ερμηνευει πραγματικα τον ρολο του και η αλλη απλα αραδιαζει απειρες ατακες με «και καλα» κρυφο νοημα και βαθος (χαιρε βαθος απυθμενο θα ελεγα εγω!). Και αναρωτιεται ο απλος θεατης αυτη ειναι η αφροκρεμα των Ελληνων ηθοποιων, γιατι σε μια υπερπαραγωγη παιζουν παντα οι καλυτεροι ηθοποιοι, και εγω απαντω οτι δεν το νομιζω ακομα και στα σιριαλ της σειρας εχω δει ηθοποιους κλασεις ανωτερους απ’ αυτους της ταινιας!
Έχει το τρομερο και φοβερο σεναριο;
Χμ… τωρα που το σκεφτομαι ξερω τι μου θυμιζει το σεναριο, ειναι το νοθο παιδι της συνευρεσης του Τιτανικου και της πολιτικης κουζινας. Έχουμε Τουρκους, ξενιτια, πλοιο, love story και πολυ κλαμα ναι ναι νομιζω οτι εχω απολυτο δικιο! Το σεναριο της ταινιας το πιο αδυναμο σημειο της δεν εχει κανενα στοχο και κανενα προορισμο, ειμαι της αποψης οτι τετοιου budget ταινιες πρεπει να εχουν τουλαχιστον ενα σεναριο που να αξιζει.
Έχει την εμπνευσμενη σκηνοθεσια;
Το θεμα της σκηνοθεσιας ειναι λιγο πιο περιπλοκο ο Βουλγαρης εχει μια μεγαλη ιστορια πισω του και αξιζει σεβασμο. Όμως αυτη την ταινια την σκηνοθετει πολυ συντηρητικα και χωρις να δειξει και πολλα πραγματα εκτος του μεγαλου προϋπολογισμου. Ο πολυ αργος ρυθμος της ταινιας σωζεται μονο απο ενα πραγμα την φωτογραφια ο Αρβανιτης κανει παλι θαυματα (τα τοπια της ταινιας ειναι εκπληκτικα!). Την ταινια την σωζουν ακομα τα υπεροχα κουστουμια που πραγματικα σε ταξιδευουν. Η μουσικη της ταινιας αν και συνεχεια αναρωτιομουν τι μου θυμιζει ειναι πολυ καλη και δημιουργει μια καποια ατμοσφαιρα.

Συμπερασματικα θα ελεγα πως η ταινια μου αφησε ενα συναισθημα θλιψης, και για να μην παρεξηγηθω οχι με το θεμα της η τις ερμηνειες της, αλλα για τα λεφτα που κοστισε! Υπαρχουν τοσοι πολλοι Έλληνες σκηνοθετες που πραγματικα αξιζουν μια ευκαιρια να κανουν μια ταινια με περισσοτερα χρηματα και οχι μονο low και no budget ταινιες και πραγματικα ειναι κριμα ολα τα λεφτα να πανε σε σκηνοθετες που ειναι κορεσμενοι και δεν εχουν τιποτα αλλο να δωσουν.

Και τωρα ο βαθμος…
Έχουμε 1(Αρβανιτης)+1(κουστουμια)+1(lewis)+2[γιατι ειμαι καλος(η καλλος)!!!] = 5/10 Άντε ρε και του χρονου….


Κορογιαννος Θανασης
 
Legacy - alice_2004 - Unverified - Πεμ 28 Οκτ 2004 - 12:56
"Η πιο ακριβη ελληνικη παραγωγη", "executive producer: Martin Scorsese", "700 νυφες στο ταξιδι της ζωης τους" κλπ...

Ε, τι να κανουμε κι εμεις; Ευλογα ειχαμε μεγαλες προσδοκιες που ομως, δυστυχως, (τουλαχιστον οι δικες μου) διαψευστηκαν.

Το σεναριο (αχ, κυρια Καρυστιανη μου! Καλα και χρυσα τα βιβλια σας! Τις ταινιες τι τις θελατε;;) οσο κι αν προσπαθει, δεν τα καταφερνει. Αποδειξη οτι οι πιο ωραιες και συγκινητικες σκηνες της ταινιας ειναι εκεινες οπου "μιλουν" τα βλεμματα, τα αγγιγματα... Οι χαρακτηρες της ταινιας δεν "ερευνηθηκαν" σε βαθος αλλα μαλλον εμειναν στην επιφανεια με αποτελεσμα να ειναι μη ρεαλιστικοι και απομακροι. Κριμα, γιατι το θεμα που διαπραγματευεται το εργο ευνοουσε ενα καλυτερο "ξεδιπλωμα" ανθρωπινων φιγουρων. Η ταινια δεν εχει συνοχη. Η μια σκηνη διαδεχεται την αλλη με τροπο ξαφνικο και συχνα ενοχλητικο! Το σεναριο, με λιγα λογια, "χαντακωσε" την την κατα τα αλλα καλη ταινια.

Οι ηθοποιοι ειναι γενικα ...χαλια! Εξαιρουνται, βεβαια, η Βικτωρια Χαραλαμπιδου, ο Damian Lewis και ο Steven Berkoff, που εδωσαν ρεσιταλ ερμηνειας!!

Ο Βουλγαρης κανει οπως παντα αρκετα καλη δουλεια, ενω τα κουστουμια καθως και η μουσικη συνεπαιρνουν και συγκινουν.

Τελος, θελω να τονισω οτι παρολο που η ταινια κινειται μεσα σε μια μετριοτητα, τα τελευταια 20-30 λεπτα της ταινιας ειναι απλα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ και ειναι αυτα που σωζουν την ταινια απ` το ναυαγιο! Ειναι τοτε, που οι φλυαριες και οι δηθεν βαθυστοχαστες ατακες παραμεριζουν και δινουν τη θεση τους στη γλωσσα του ανθρωπινου σωματος που εχει τοσα μα τοσα περισσοτερα να πει!!... Ο πλουτος των συναισθηματων ειναι τοσο μεγαλος που απλα δεν αντεχεις το βαρος τους και το ρεαλισμο τους ξεσπωντας σε κλαμματα. Εδω αξιζουν πραγματικα συγχαρητηρια!!

Κι αν σας εχω μπερδεψει και τελικα δεν εχετε καταλαβει αν μου αρεσε η οχι η ταινια, της βαζω ενα 6 και εχω ησυχη την συνειδηση μου!!
alice_2004
 
Βλέπετε τα πρώτα 4 σχόλια. Πατήστε εδώ για να εμφανιστούν όλα.

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.