• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 17712
  • Αριθμός συν/τών: 811093
  • Πρόγραμμα 281 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Η ερώτηση της εβδομάδας


Καιρό είχαμε να δούμε Gilliam. Πιο αξέχαστος ως σήμερα…

Στη Monty Python περίοδο. Στάνταρ!

Στο Μπραζίλ. Ταινία όνειρο!

Στους Δώδεκα Πίθηκους. Μια sci-fi τρέλα!

Ίσως μου φταίει η τελευταία του περίοδος, αλλά δεν τον κάνω γενικά κέφι.

Ταινίες - Γενικές Πληροφορίες


The Pianist (2002)

- Μεταφρασμένος Τίτλος:
Ο Πιανίστας
- Γνωστό και ως:
Le Pianiste

Βιογραφική | 150' | Ακατάλληλο κάτω των 15
Πρεμιέρα στην Ελλάδα: Παρ 18 Οκτ 2002
Ημερομηνία κυκλοφορίας DVD: 26/5/2003
Διανομή: Προοπτική
Χρώμα: Έγχρωμο
Ήχος: DTS (Digital Theater Sound)
Γλώσσα: Αγγλικά - Γερμανικά - Ρωσικά
Δημοτικότητα: 0.98 %
Αξιολόγηση: 7.85/107.85/107.85/107.85/107.85/107.85/107.85/107.85/10   (7.85/10)
Aντιφατικότητα ψήφων: Υψηλή (Συμφωνία ψήφων μεταξύ 15 και 50%)




- Υπότιτλος:

Η μουσική ήταν το πάθος του. Η επιβίωση ήταν το αριστούργημα του.

- Gallery:



 

- Συντελεστές :

Adrien BrodyΗθοποιός ....Wladyslaw SzpilmanAcademy Award Winner

Roman PolanskiΣκηνοθετης  Academy Award Winner

Ronald HarwoodΣεναριογράφος  Academy Award Winner

Thomas KretschmannΗθοποιός ....λοχαγός Wilm Hosenfeld 

Frank FinlayΗθοποιός ....Κος Szpilman 

Maureen LipmanΗθοποιός ....Κα Szpilman 

Emilia FoxΗθοποιός ....Dorota 

Wladyslaw SzpilmanΣυγγραφέας ....βιβλίο 



 
<Χωρίς Τίτλο> - kapoios - Τετ 11 Μαϊ 2011 - 16:04
 Ναι, κάνει κοιλιά και έχει κάπως υρερβολική διάρκεια... ναι, είναι λίγο unfair από τον polanski με βάση τις επικρατούσες συνθήκες της εποχής...
είναι όμως μία έξοχη ταινία ως προς την πληθώρα συναισθημάτων που κατακλύζουν το θεατή... είναι προφανές ότι από αυτά υποκινήθηκε και ο τεράστιος δημιουργός της...
η σκηνοθεσία δεν θυμίζει polanski, αφού αυτός αποφασίζει να "κάνει στην άκρη", αφήνοντας τη δύναμη των εικόνων του, αλλά και του πρωταγωνιστή του να ωθήσουν την πλοκή...
ο adrien brody ήταν ιδανικός και δίκαια τιμήθηκε με oscar α` ανδρικού ρόλου, ενσαρκώνοντας έναν αντι-ήρωα που απλώς προσπαθεί με κάθε μέσο να επιβιώσει... το μουσικό του ταλέντο αντικαθίσταται από την εξαθλίωση και τα βάσανα... ο συμβολισμός είναι υποδειγματικός...
η σκηνή με το γερμανό στρατιώτη και το σόλο του ήρωα είναι απλώς ανατριχιαστική, μία από τις καλύτερες σκηνές χωρίς λόγια  που έχω παρακολουθήσει... και τί να τα κάνεις τα λόγια όταν η μουσική εκφράζει με ευκολία τα πάντα???
η μουσική έχει γενικά ρόλο μέσα στην ταινία και είναι αρκετά καλή, ενώ όλοι οι ρόλοι αποδίδονται άρτια από τους ηθοποιούς...
η σκηνοθεσία είναι σαφώς καλή, αλλά όχι για oscar... δεν θα μπορούσε όμως να μην το πάρει, αφού η ακαδημία το χρωστούσε στον roman polanski μία (rosemary`s baby), ίσως και δύο φορές  (chinatown)...
δείτε το, θα σας συγκινήσει... δεν είναι αριστούργημα... είναι όμως από τις αγαπημένες μου ταινίες...


   8,5/10...

   anfield09...
Το επεξεργάστηκε ο/η kapoios συνολικά 4 φορές
 
<Χωρίς Τίτλο> - eldameldo - Δευ 04 Απρ 2011 - 21:10

Καλό αλλά κουραστικό. Αν μειωνόταν η τεράστια κοιλιά που κάνει στη μέση και επικεντρωνόταν περισσότερο στον "πιανίστα" και όχι στον πόλεμο, θα ήταν πολύ πιο ενδιαφέρον. Το περίμενα πιο μουσικό και λιγότερο πολεμικό. Αν είχε άλλο τίτλο σίγουρα θα μπορούσαμε να το δούμε με άλλο μάτι. Κατά τα άλλα οι ερμηνίες είναι πάρα πολύ καλές και το story έχει ροή (για πολεμική/ιστορική ταινία, επαναλαμβάνω).

Βαθμολογία: 5/10

 
Legacy - Γιαννης Δηρακης - Unverified - Παρ 25 Οκτ 2002 - 13:15
Ενα εχω να πω μονο. Καλη η ταινια αλλα ο Πολανσκι ειναι τουλαχιστον υποπτος προπαγανδας. Οταν αυτη τη στιγμη γινεται σφαγη στην Παλαιστινη, ειναι λιγο περιεργο να βγαινει τετοια ταινια που μιλαει για το ολοκαυτωμα και τα προβληματα των εβραιων. Οχι οτι ειμαι ρατσιστης η οτι μισω τους εβραιους (ΔΕΝ ψηφισα εγω τον Καρατζαφερη...) αλλα μια καρτουλα στο τελος που να λεει "αφιερωνω αυτη την ταινια στον δοκιμαζομενο παλαιστινιακο λαο..." η κατι παρομοιο θα επειθε πολυ περισσοτερο για το αγαθο των προθεσεων του κ. Πολανσκι. Βεβαια, τοτε δεν θα επαιρνε κανενα φοινικα, ισως μονο καμια μπανανα... Θα ηταν πιο εντιμο ομως.
Γιαννης Δηρακης
 
Legacy - homo_chatius - Unverified - Παρ 01 Νοε 2002 - 14:04
Ο Πολανσκι με αυτην την ταινια περναει την κλασικη σκηνοθετικη κλιμακτηριο "αμαν-πρεπει-να-κανω-σοβαρη-ταινια-για-να-με-δοξαζουν-οι-συγχωριανοι-μου", πραγμα που περασε κι ο Σπηλμπεργκ το 1993 με τη "Λιστα". Άλλη μια ταινια για το ολοκαυτωμα, με κοστουμια εποχης, με πολυ ρεαλισμο, με πολλη φρικη και καταδικη της ναζιστικης κτηνωδιας. Το θεμα της συνδεσης του πιανιστα με την ιδιοτητα του ως τετοιου παει ελαφρως περιπατο ομως. Η πιο δυνατη πολανσκικη σκηνη ειναι εκεινη στην οποια αφηνουν τον Βλαντισλαβ σε ενα σπιτι για να κρυφτει απο τους Γερμανους (οπου πρεπει να κανει ησυχια, φυσικα) αλλα σε αυτο το σπιτι υπαρχει ενα πιανο και καταβαλλει τιτανιες προσπαθειες για να μην παιξει τις αγαπημενες του μελωδιες.
Βεβαια, η ταινια ειναι "κριτικη" και για τους Εβραιους, αλλα και παλι στο επιπεδο του κλισε (φιλοχρηματια,εμπορικο δαιμονιο,οικογενειοκρατια).
Εκεινος που με απογοητευσε πραγματικα ειναι ο Βοιτσεκ Κιλαρ. Εχοντας γραψει ενα αριστουργημα για την προηγουμενη ταινια του Πολανσκι (The 9nth Gate) και, φυσικα, το αψεγαδιαστο και ανταξιο πολυ μεγαλου μουσουργου soundtrack του "Δρακουλα" του Κοπολα, ερχεται εδω με λιγες ξεκαρφωτες νοτες. Προφανως βρηκε κι αυτος την ταινια το ιδιο ανεμπνευστη. Νομιζω οτι στην συγκεκριμενη ταινια θα ταιριαζε περισσοτερο μουσικη Καραϊνδρου.
Ο Πιανιστας μου θυμισε παλιο Κουστουριτσα. Δεν εχει καμια θεση στην φιλμογραφια ενος αιρετικου σκηνοθετη, οπως ο Πολανσκι. Απο την αλλη, ο Χρυσος Φοινικας δεν ειχε δοθει σε ταινια για το ολοκαυτωμα, ως οφειλε (μονο το Μεγαλο Βραβειο, στο "Η ζωη ειναι ωραια" του Μπενινι το 1998, το οποιο βεβαιως τιμηθηκε και με το δεον Οσκαρ), οποτε η Επιτροπη "καθαρισε" και με αυτην την εκκρεμοτητα της. Εμεις ποτε θα τιμηθουμε, κυριε Θοδωρε μας;
homo_chatius
 
Βλέπετε τα πρώτα 4 σχόλια. Πατήστε εδώ για να εμφανιστούν όλα.

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.