• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
CineDVD


Τετ 10 Νοε 2010

Επικίνδυνες χριστουγεννιάτικες συναυλίες...




Με την κυκλοφορία του ψηφιακού Χριστουγεννιάτικη Ιστορία, μεταφέρουμε τη στήλη του DVD κάθε δεύτερη Τετάρτη, μιας και το editorial ταξιδεύει για Πέμπτη. Μαζί με το καρτούν του Zemeckis, που εύλογα περίμενε έναν χρόνο για να κυκλοφορήσει, βγαίνει και το ζεύγος Cruise-Diaz με τις Επικίνδυνες Παρέες, ενώ το χιούμορ επιμένει και με τα Σηκωτός για τη Συναυλία, Οι Μεγάλοι. Με ποιοτικότερους στόχους, έχουμε και τα Baaria, Ondine και την αργοπορημένη κυκλοφορία του αγγελοπουλικού Η Σκόνη του Χρόνου σε ειδική έκδοση. Κατευθείαν στην μικρή οθόνη, ο Υπερσιβηρικός, μια ταινία που περιμέναμε καιρό να δούμε στο σινεμά. Από τα κλασικά θα ξεχωρίσουμε την τριλογία του Νίκου Τζίμα, με αιχμή τον Άνθρωπο με το Γαρύφαλλο που πρόσφατα επαναπροβλήθηκε. Όσο για την Τροτέζα που σας είχαμε προαναγγείλει προ μηνός, επιτέλους βρίσκεται στην διάθεση σας.



ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ

A Christmas Carol - Χριστουγεννιάτικη Ιστορία
Ειλικρινά αν είτε δεν έχετε δει ποτέ σας το υπέροχο βιβλίο του Dickens επί οθόνης, είτε έχετε παιδιά, τρέξτε! Ο Zemeckis σέβεται απόλυτα την ψυχοσύνθεση και τη διαχρονική νοηματική του έργου και χωρίς να κάνει πολλές χάρες σε ένα μοντέρνο κοινό, παρουσιάζει ένα έργο που θα σας χρωματίσει τις γιορτές. Οι παρεμβάσεις των ειδικών εφέ, πέρα ελάχιστων εξαιρέσεων, είναι ενσωματωμένες στην έννοια του κλασικού φανταστικού και η εικόνα είναι να την ποιείς στο εορταστικό σου ποτήρι. Ως τρισδιάστατο δεν προσφέρει ότι καλύτερο έχουμε δει με αυτή την τεχνική, αλλά αυτό είναι μια λεπτομέρεια που ελάχιστη σημασία έχει. Περισσότερα>>>



Knight and Day - Επικίνδυνες Παρέες
Αυτή πρέπει να είναι η ακριβότερη σκρούμπολ από καταβολής κινηματογράφου! Είναι η φυσιολογική συνέχεια κάθε κωμικής ταινίας δράσης με ζευγάρι, αλλά προσθέτει και λίγο από Επικίνδυνες Αποστολές ως προς το θέαμα. Το εδώ ζευγάρι λειτουργεί χωρίς να κάνει τίποτα το ιδιαίτερο. Απλά οι δύο πρωταγωνιστές ανήκουν στην ίδια τάξη ερμηνευτών, όσων αφορά την ικανότητα τους στην κωμωδία και την περιπέτεια. Θα βρούμε κι άλλα προβληματάκια, αλλά πρέπει να επιμείνω σε κάτι: η δράση είναι άφθονη και σούπερ. Ξεπληρώνει με το παραπάνω... Περισσότερα>>>



Get Him to the Greek - Σηκωτός για τη Συναυλία
Από το Όταν με Παράτησε η Σάρα δεν πέρασε καθόλου απαρατήρητος ο χαρακτήρας του Russell Brand. Αυτό αντιλήφθηκε κι ο Stoller κι έκανε αυτή την ταινία όλη για την πάρτη τού ροκά ήρωα του. Έχουμε ξαναδεί σάτιρα για την μουσική βιομηχανία, αλλά κι αυτή είναι πολύ εύστοχη, προσθέτοντας κι ένα χτύπημα επί της εκκεντρικότητας που συνήθως προέρχεται από απλή βλακεία. Η ταινία τιμά τον όρο κωμωδία κι αυτό αρκεί για να την «στείλουμε στους Έλληνες», αν κι ο τίτλος καμία σχέση δεν έχει με εμάς. Περισσότερα>>>



Grown Ups - Οι Μεγάλοι
Θα μπορούσαμε να μείνουμε στην γενική του νοηματική κι ατμόσφαιρα και να πούμε πως πήραμε μια δόση καλοκαιρινής δροσιάς. Όταν, όμως, οι ήρωες γελούν πιο πολύ από τους θεατές έχουμε σοβαρό πρόβλημα. Αφήστε που ένας από τους κανόνες τής κωμωδίας απαγορεύει από τους ήρωες να το καταδιασκεδάζουν. Θα μπορούσαμε, επίσης, να πούμε πως η νοσταλγική του πλευρά αφορά άμεσα τους Αμερικανούς ενώ εμάς μονάχα έμμεσα κι αυτό λόγω του ότι έχουμε γαλουχηθεί από τις ταινίες τους. Μήπως οι δικές μας κωμωδίες δεν προσφέρουν κάτι ανάλογο ή μου φαίνεται; Περισσότερα>>>



Baaria
Βέβαια ο Giuseppe Tornatore είναι ούτως ή άλλως ένας σκηνοθέτης την αναπόλησης του παρελθόντος αλλά η γιγάντια, για Ιταλία, παραγωγή (γύρω στα 28 εκ δολάρια), που δηλώνει μια πιο στοχευμένη πρόθεση να πει κάτι μεγάλο καθώς και η ίδια στροφή του Bellocchio (με το πρόσφατο Vincere) με κάνει να αναρωτιέμαι αν οι παλιοί Ιταλοί στρέφονται ενστικτωδώς στο πρώτο ήμισυ του 20ου αιώνα, τότε που ακόμη η ζωή ήταν πλήρης ιδεών και συναισθημάτων, ως αντίδραση στην τωρινή βαρβαρότητα της εποχής Μπερλουσκόνι. Μπορεί να είναι κι έτσι. Περισσότερα>>>



Ondine
Αφού βγήκε «Εκτός Εαυτού», ο Neil Jordan, μας επανασυστήνεται, αυτή τη φορά, ως παραμυθάς- είχε παρουσιάσει, άλλωστε, συμπτώματα και κατά το παρελθόν. Ένας παραμυθάς που διηγείται σύγχρονες ρομαντικές ιστορίες με περισσή ευγλωττία. Το Ondine είναι από εκείνα τα μεταφυσικά ρομάντζα, με προδιαγεγραμμένα φινάλε, που κάθεσαι αφοσιωμένος για να ακούσεις τις λέξεις που βγαίνουν απολαυστικά δομημένες από τα χείλη του αφηγητή τους, ακόμα και εάν υποψιάζεται την τελική τους έκβαση. Στη θέση αυτού, ο Neil Jordan, παραδίδει μαθήματα κινηματογραφικής εικονογράφησης μίας ιστορίας αγάπης, που διαθέτει τα εχέγγυα να ψυχαγωγήσει, πολύ δε περισσότερο να αγγίξει κάθε προσωπικότητα, ανεξαρτήτως ψυχικής διάθεσης και επιθυμίας αποδοχής των πεπραγμένων. Περισσότερα>>>



Killers - Killers: Γάμος να Σου... Πετύχει
Ο Luketic δανείζεται την βασική ιδέα του χιτσκοκικού Το Κυνήγι του Κλέφτη και παρουσιάζει μια τρελά προβλεπόμενη ταινία που δεν μέλει να ικανοποιήσει απόλυτα κανέναν. Ξεκινάει εντυπωσιακά με άμεσες αναφορές σε κλασικά κατασκοπικά θρίλερ κι ενώ σε βάζει σε θετική διάθεση, ξεφουσκώνει πολύ γρήγορα και για τα καλά. Αρχικά, πάλι, μοιάζει πως θα λειτουργήσουν οι δύο αντίθετοι χαρακτήρες των πρωταγωνιστών και πως εκεί ο σκηνοθέτης θα δέσει την κωμωδία με την δράση. Κι ενώ αυτό φαντάζει βέβαιο, έχοντας εμπιστοσύνη στα ονόματα των ηθοποιών, ακόμα το περιμένουμε... Περισσότερα>>>



Η Σκόνη του Χρόνου - The Dust of Time
Αγγελόπουλος σε κρίση. Αγγελόπουλος σε σύγχυση. Αγγελόπουλος σε πλήρη αποσύνθεση. Το σινεμά που υπηρετεί σαράντα ολόκληρα χρόνια ο Θόδωρος Αγγελόπουλος μισήθηκε τόσο πολύ από κάποιους, όσο αγαπήθηκε από κάποιους άλλους. Όμως όπως και να έχουν τα πράγματα, αυτό τον καταξίωσε παγκοσμίως και τον ανέδειξε σε έναν από τους σημαντικότερους σκηνοθέτες διεθνώς. Δε χωράει αμφιβολία ότι ο κινηματογράφος του είναι μεγαλειώδης, είτε αρέσει αυτό είτε όχι. Εδώ όμως ο σκηνοθέτης που ξέραμε απουσιάζει τελείως. Περισσότερα>>>



Τα Παιδία δεν Παίζει - The Game Must Go On
Κάθε μέρα, η Αλεξάνδρα, ο Βλαντ, η Χρύσα και η υπόλοιπη παρέα μαζεύονται μπροστά από το σπίτι του Χρήστου για να παίξουν ποδόσφαιρο μέχρι το βράδυ. Μόλις ξεκινήσουν το παιχνίδι, οι γείτονες αρχίζουν να διαμαρτύρονται, να φωνάζουν και να προσπαθούν να τους σταματήσουν με απειλές ή ακόμα και με τη βία. Μοιάζει να μην υπάρχει λύση στο πρόβλημα, καθώς δεν έχουν που αλλού να παίξουν. Η Αλεξάνδρα πιστεύει πως πρέπει να βρεθεί ένας χώρος όπου θα μπορούν να παίζουν ελεύθερα και χωρίς να κινδυνεύουν. Αποφασίζει να μιλήσει στον Δήμαρχο της πόλης τους. Ανακοινώνει την ιδέα της στα υπόλοιπα παιδιά ζητώντας τους να της συμπαρασταθούν. Η παιδική επιτροπή συνεδριάζει και μέσα απο διασκεδαστικές απόψεις, τσακωμούς και αρκετές αμφιβολίες αποφασίζουν να πάνε όλοι μαζί στο Δημαρχείο και να παρουσιάσουν το πρόβλημά τους. Ζητούν να δημιουργηθεί ένας χώρος παιχνιδιού σε ένα εγκαταλελειμένο οικόπεδο της γειτονιάς. Ο αγώνας είναι σκληρός. Τα παιδιά είναι μαχητικά, όμως η δημοτική αρχή έχει άλλες απόψεις. Περισσότερα>>>



Ο Διαχειριστής - The Building Manager
Ταινία-πυξίδα που δείχνει κατά πού πρέπει να στραφεί ο ελληνικός κινηματογράφος για να προκόψει. Αρκετά με τους μοιραίους έρωτες, τα υπαρξιακά αδιέξοδα και τους «πειραματισμούς» (συνήθως, καταφύγια τεμπελο-νάρκισσων σκηνοθετών ), καιρός για ρεαλισμό, για μια ματιά στην κατάσταση των πραγμάτων όπως αυτή παρουσιάζεται μέσα στην καθημερινότητά μας. Η ζωή του ήρωα της ταινίας είναι τόσο δραματική όσο όλων μας. Αρκεί να συσσωρευτούν κάποιες αναποδιές για να μας οδηγήσουν στην απελπισία. Στην περίπτωση εδώ: οικονομική στενότητα, ατασθαλίες της μητέρας του (Γιουλάκη) στην διαχείριση της πολυκατοικίας (όπου και το πατρικό διαμέρισμα), ένας υδραυλικός (Βουτσάς) συνηθισμένος στις κομπινούλες και τις μίζες, μια νεαρή ανθοπώλισσα έτοιμη να χαρίσει στον παντρεμένο μια ερωτική απόδραση, μια ανάσα από τις σκοτούρες και μια σύζυγος-μητέρα πολύ σωστή, πολύ μειλίχια και ευπροσήγορη έτσι που καταντάει στα μάτια του βαρετή ή τουλάχιστον αόρατη. Ο ήρωας έχει αρχές (ή απλά αναστολές; δειλία;) αλλά όταν στριμώχνεται μοιχεύει ή εκστομίζει βάναυσα λόγια στην συνέλευση, τις ίδιες κουβέντες για τις οποίες στην αρχή της ταινίες είχε κριτικάρει την μητέρα του. Εν τέλει ο ήρωας της ταινίας δεν είναι «ήρωας» δεν είναι «γοητευτικός», δεν είναι ούτε «καλός» ούτε «κακός», είναι όπως ο κάθε άνθρωπος που προσπαθεί να διαχειριστεί τον ρόλο του στην κοινωνία (εδώ, στην πολυκατοικία) και να κρατήσει και τις εσωτερικές του ισορροπίες, εύστοχα ή άστοχα, ανάλογα τις περιστάσεις – δηλαδή ο Χούρσογλου υιοθετεί θαρραλέα μια υλιστική φιλοσοφική θέση όσον αφορά την δόμηση της ηθικής ως υπάλληλης στις ανάγκες. Περισσότερα>>>



Katalin Varga - Η Εκδίκηση της Καταλίν Βάργκα
Υπάρχει και ένα άλλο σινεμά που τείνει στην εξαφάνιση. Το λεγόμενο σινεμά του δημιουργού. Ο μαζοφόρος όχλος ως διακρατητής των (εμπορικών) νημάτων πηγαίνει τον κινηματογράφο σε άλλα χωράφια, τεχνοκρατικά. Η εικόνα παραδομένη στο βωμό της διασκέδασης. Η ψηφιακή ταινία σχηματίζεται ως ένα κολάζ πυροτεχνικών εφέ που θεματολογικά επαληθεύει, επαναπαύει και κυρίως εξυπηρετεί το επιβεβλημένο προφίλ της μονοπωλιακής κοινωνικής αποδοχής. Στην αντίπερα όχθη υπάρχει και το λεγόμενο σινεμά του δημιουργού. Αντισυμβατικό, αινιγματικό, προβληματικό, δοκιμιακό και καθόλου βολικό. Αγωνίζεται ωστόσο με τους ίδιους όρους αγοράς για την επιβίωση του. Δεν έχει κοινό. Έχει μια συγκριτικά ολιγάριθμη κάστα παθιασμένων σινεφίλ ακολούθων. Αυτών που (συνήθως) υπάγονται στο περιθώριο της κοινωνικής επιθυμητότητας και οι οποίοι καλούνται να το υποστηρίξουν μέχρι τελικής (αναπόφευκτης) πτώσης. Και λέω αναπόφευκτης πτώσης γιατί μες στον ακμάζων τεχνοκρατισμό του σύγχρονου σινεμά του θεάματος, ο κινηματογράφος του δημιουργού (ως προς την κερδοφορία του), είναι αναγκασμένος να χάνει έδαφος. Και η σωτηρία του, τώρα περισσότερο από ποτέ, φαντάζει να εξαρτάται από τη διάσχιση και την αποχώρηση απ`τον υφιστάμενο "νόμο" της αγοράς και από την υιοθέτηση ενός άλλου μοντέλου, τόσο για την παραγωγή, την επένδυση, τη χρηματοδότηση και κυρίως την αποπληρωμή που θα βαρύνει τη σινεφίλ κοινότητα. Νομίζω πως σταδιακά οδηγούμαστε στο αναπόφευκτο σχίσμα εμπορικού και καλλιτεχνικού κινηματογράφου. Η διάκριση εμπορικού και καλλιτεχνικού δε γίνεται τόσο με γνώμονα την "Τέχνη". Αυτή δε χωράει ταμπέλες. Αλλά βάση της διαδικασίας οικονομικής εκμετάλλευσης που θα ακολουθεί η εκάστοτε ταινία ως οικονομικό προϊόν. Περισσότερα>>>



Jaffa - Η Νύφη της Θάλασσας
Η ταινία της αναγνωρισμένης Keren Yedaya θα έπρεπε να διδάσκεται στο μάθημα του μελοδράματος. Όλη της η πλοκή θα μπορούσε να εξαντλήσει τα μαντιλάκια σας και να θυμίζει «κλασικό» ελληνικό κινηματογράφο. Η Ισραηλινή, όμως, σκηνοθέτιδα κάνει σινεμά κι όχι λαϊκό ανάγνωσμα. Ποτέ δεν υποκύπτει σε εύκολους συναισθηματισμούς και ποτέ δεν ξεφεύγει στην επιτήδευση. Τα γεγονότα ρέουν όπως θα συνέβαιναν στην πραγματικότητα και η ταινία σε κερδίζει πολύ γρήγορα και δεν σε χάνει ποτέ. Περισσότερα>>>



Los Cronocrimenes - Εγκλήματα στο Χρόνο
Ακόμα και που ο ίδιος θεωρώ γενικά ατυχή την σύγκριση των δύο καλλιτεχνημάτων, θα την προχωρήσω επειδή εξηγεί επακριβώς αυτό που θέλω να υπερτονίσω. Το σενάριο παραπέμπει στην περίπτωση της Κοιμωμένης του Χαλεπά. Λογικά, ο σκηνοθέτης αντιλήφθηκε το τεράστιο σεναριακό λάθος αφού τελείωσε την ταινία, αλλιώς δεν εξηγείται η ύπαρξη του κειμένου, εξαρχής. Φυσικά και δεν θα σας το αποκαλύψω, επειδή μέσα στο γενικά μπερδεμένο σενάριο, μπορεί να μη σας περάσει από το νου και δεν έχω σκοπό να σας ακυρώσω την θέαση. Μπορεί και να είχα, αλλά η ταινία του Nacho Vigalondo στοχεύει στο μίνι-cult και σε γενικό βαθμό, το πετυχαίνει… Περισσότερα>>>



OceanWorld 3D - Τα Μυστικά του Βυθού
Με οδηγό μια θαλάσσια χελώνα θα ανακαλύψουμε ένα συναρπαστικό κόσμο από τους κοραλλιογενείς υφάλους της Αυστραλίας και τη χερσόνησο Valdez στην Αργεντινή μέχρι το νησί Roca Partida στο Μεξικό που αποτελεί τόπο κατοικίας χιλιάδων καρχαριών .. Επιπλέον θα παρακολουθήσουμε μερικές αξέχαστες σκηνές της ζωής κάτω από τα κύματα όπως τις αιχμαλώτισε η κάμερα με την καθοδήγηση του μεγάλου εξερευνητή των θαλασσών, Jean Michel Cousteau. Τον εντυπωσιακό χορό των φωσφοριζόντων σαλαχιών, την μεγαλοπρεπή πομπή των σφυροκέφαλων καρχαριών, το αμείλικτο κυνήγι για τροφή του λεοντόψαρου, το παιχνίδι μιας ομάδας ατίθασων δελφινιών και τέλος μια ανεπανάληπτη συμπλοκή μεταξύ των μεγαλύτερων κητοειδών του πλανήτη. Περισσότερα>>>



Tinker Bell and the Great Fairy Rescue - Η Τίνκερμπελ και η Μεγάλη Νεραϊδοδιάσωση
Θα μπορούσα να πω πως δεν είναι του γούστου μου και να τελειώνω. Μπορεί να μην είμαι ανήλικος και δη κοριτσάκι, αλλά οι περιπέτειες της Τίνκερμπελ έχουν αυτό το μικρό «κάτι» που αξίζει, κυρίως σε σχέση με τόσα και τόσα που σερβίρονται. Επειδή κατάγεται από την ιστορία του Πίτερ Παν, υποχρεώνει τους κατασκευαστές της να το σέβονται από πλευράς ατμόσφαιρας. Έχει κάτι το αθώο και οι μοντέρνες επεμβάσεις δεν του κάνουν την απόλυτη ζημιά. Σίγουρα κάποιες νεραϊδούλες είναι πέρα από αυτό που φανταζόμαστε για αυτές, αλλά ας το προσπεράσουμε κι αυτό… Περισσότερα>>>



ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΕ DVD

Transsiberian - Υπερσιβηρικός
Σε ένα ταξίδι με το τρένο από την Κίνα για τη Σιβηρία, ξεκινάει μια συναρπαστική καταδίωξη από τη στιγμή που ένα ζευγάρι αμερικανών γνωρίζουν δύο μυστηριώδεις επιβάτες.
Δείτε το trailer | Διαβάστε την κριτική

Grey Gardens (TV) - Αληθινή Πολυτέλεια
Μια ωμή, παρασκηνιακή όψη της «Γηραίας Έντι» και της «Νεότερης Έντι» Μπουβιέ Μπίαλ, δύο γοητευτικών, εκκεντρικών γυναικών, συγγενών της Τζάκι Κέννεντυ (Ωνάση) που κατοικούν σ’ ένα υπό ερείπωση αρχοντικό στο Χάμπτον. Τα αντισυμβατικά γούστα κι η κοινωνική επανάσταση προσπέρασαν την κριτική της κοινής γνώμης και σφυρηλάτησαν ένα μοναδικό και άρρηκτο δεσμό μεταξύ τους.
Δείτε το trailer

Please Give - Γείτονες Μέχρι Θανάτου
Μανχάταν κι ένα παντρεμένο ζευγάρι, η Κέιτ κι ο Άλεξ, ζει ήρεμα με την κόρη τους και διευθύνουν ένα πετυχημένο μεσιτικό γραφείο. Θέλοντας να επεκτείνουν το μικρό διαμέρισμα που μένουν, αγοράζουν και το διπλανό και το μόνο που πρέπει να κάνουν είναι να περιμένουν να αποβιώσει η γηραιά κυρία που μένει, ώστε να σπάσουν τους τοίχους. Η αναμονή γίνεται πολύ περίπλοκη όταν αναπτύσσουν σχέσεις με την γιαγιά και τις δύο εγγονές της.
Δείτε το trailer

La Journee de la Jupe - Κεκλεισμένων των Θυρών
Η Σόνια Μπερζεράκ είναι δασκάλα φιλολογίας σε γυμνάσιο μιας κακόφημης συνοικίας. Απογοητευμένη από την βία και την αδιαφορία των μαθητών, απαγάγει όλη την τάξη της και τους πηγαίνει σε ένα περιβάλλον στο οποίο μπορεί να ενδιαφερθούν για την μάθηση.
Δείτε το trailer

Συνήθειες - Habits
Μια καταγραφή της ζωής και των προσπαθειών των χορευτών μιας κρατικής σχολής χορού που αφήνει στο σώμα και το χορό τον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Δείτε το trailer

ΚΛΑΣΙΚΑ

Last Man Standing - Ο Τελευταίος Επιζών
Την εποχή της ποτοαπαγόρευσης, ο Τζον Σμιθ, ένας πληρωμένος δολοφόνος, καταφτάνει στην πόλη Τζέρικο του Τέξας. Η πόλη είναι άδεια, εκτός από δύο συμμορίες που διεξάγουν έναν ανελέητο πόλεμο εξουσίας. Ο Σμιθ το βλέπει ως ευκαιρία για μεγάλο κέρδος.

Ο Άνθρωπος με το Γαρύφαλλο
Η ταινία αναφέρεται στη δράση, τη σύλληψη, την πολύκροτη δίκη και την εκτέλεση του αγωνιστή της αριστεράς, Νίκου Μπελογιάννη.
Διαβάστε τη κριτική

Τα Χρόνια της Θύελλας
Η συγκλονιστική περιπέτεια δύο φίλων. Ξεκίνησαν από το έπος του `40 στην Πίνδο, πέρασαν στην Αντίσταση και μετά σύρθηκαν στον Εμφύλιο Πόλεμο και κυνηγήθηκαν Μετεμφυλιακά. Η ιστορία φτάνει μέχρι το 1980.

Ο Αστραπόγιαννος
Μετά την απελευθέρωση από τους Τούρκους ο Αστραπόγιαννος γυρίζει στο χωριό του. Το όνομα του έχει γίνει θρύλος και τα κατορθώματά του τραγούδια. Η κατάσταση που αντικρύζει τον γεμίζει πίκρα. Ο τσιφλικάς του χωριού έχει αντικαταστήσει τον Τούρκο Αγά και τυραννεί τους χωριανούς. Μια άγρια σύγκρουση ξεσπά μεταξύ των τσιφλικάδων και του Αστραπόγιαννου.



 
 
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.