• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Cine Festival


Παρ 16 Μαϊ 2014

Κάννες 2014: Αιχμάλωτες στις ουρές




Το ζεστό πρωινό μας βρίσκει ετοιμοπόλεμες από τις 8 το πρωί να περιμένουμε στην ατελείωτη ουρά της ταινίας του Ατόμ Εγκογιάν, The Captive. Η ανταπόκριση των δημοσιογράφων ήταν τέτοια που οι διοργανωτές αναγκάστηκαν να ανοίξουν μία επιπλέον αίθουσα, προκειμένου να μην μείνει κανείς απ`έξω. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες τις διοργάνωσης, αρκετοί ήταν αυτοί που παρέμειναν εκτός αίθουσας, μεταξύ των οποίων κι εμείς… Η κίνηση στο 67ο φεστιβάλ των Καννών είναι περισσότερη απ`όσο φαντάζεται κανείς, αλλά η έντονη αυτή δραστηριότητα μόνο ενθουσιασμό μπορεί να προκαλέσει, όπως επίσης το γεγονός ότι το φεστιβάλ μας προσφέρει δωρεάν υπέροχο καφέ για να μας κρατήσει σε ετοιμότητα για την απαιτητική μέρα που ακολουθεί.

Στο σημείο αυτό χωριστήκαμε με τη Νάνσυ, ώστε να παρακολουθήσει αυτή το Μπλε Δωμάτιο του Ματιέ Αμαλρίκ κι εγώ τη συνέντευξη τύπου του Captives . Δεν της έλειψε όμως και πολύ η παρέα μου, όπως φρόντισε να μ`ενημερώσει γιατί είχε κοντά της τον Γουίλεμ, ο οποίος ως θεατής παρακολούθησε την ταινία.



Στη συνέντευξη τύπου παρευρέθηκαν ο σκηνοθέτης της Ατόμ Εγκογιάν και οι πρωταγωνιστές Ράιαν Ρέινολντς, Ροζάριο Ντόσον, Σκοτ Σπίντμαν, Μιρέιγ Ενός, Κέβιν Ντουράντ και η παραγωγός Σιμόν Έρντλ.

Η ιδέα για αυτή την ταινία υπάρχει εδώ και χρόνια στο μυαλό του Εγκογιάν, ο οποίος δήλωσε ότι όπως κάθε φυσιολογικός σκηνοθέτης έχει και αυτός τις εμμονές του και στην συγκεκριμένη περίπτωση το χιονισμένο τοπίο της πατρίδας του, του Καναδά.

Ο Ράιαν Ρέινολντς εξήγησε πως για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του ρόλου, διερεύνησε την ψυχολογία γονέων αλλά και θυμάτων, που έχουν βιώσει την σοκαριστική εμπειρία μιας απαγωγής. Τυχαίνει μάλιστα, ο αδερφός του, να εργάζεται επαγγελματικά πάνω σε περιπτώσεις απαγωγής. Το υλικό που μπορεί να συγκεντρώσει κανείς για έναν τέτοιο ρόλο είναι μεγάλο σε όγκο, και το κύριο συμπέρασμα είναι πως συνήθως απομακρύνει τα ζευγάρια παρά τα ενώνει, αφού είναι αδύνατο και για τις δυο πλευρές να προσαρμοστούν σε μια τέτοια κατάσταση. Ο ρόλος που ενσάρκωσε ήταν ο δυσκολότερος της ταινίας και ήταν μια πρόκληση για αυτόν και πρόσθεσε ότι προκειμένου να βρίσκεται στα γυρίσματα, διέκοψε το μήνα του μέλιτος με την γυναίκα του Μπλέικ Λάιβλι, έχοντας την απόλυτη στήριξή της. Συνέχισε λέγοντας ότι δεν τον ενδιαφέρει αν τα πρότζεκτ που συμμετέχει είναι μικρά ή μεγάλα, καθώς το παν είναι να δουλεύει με αξιόλογους σκηνοθέτες, δίνοντας ένα παράδειγμα κακής σκηνοθεσίας από το παρελθόν, όπου του ζήτησαν να μην ανοιγοκλείνει τα μάτια του προκειμένου να αποδώσει καλύτερα.

Η Ροζάριο Ντόσον έχει επίσης επιδείξει κοινωνική ευαισθησία πάνω σ`αυτό το θέμα, αφού έχει διαβάσει σχετικά βιβλία όπως το "One Child at a Time", ενώ έχει ασχοληθεί στο παρελθόν με κακοποιημένες γυναίκες και άτομα που έχουν απαχθεί, τονίζοντας ότι πολλές φορές όπως και στη συγκεκριμένη περίπτωση ο απαγωγέας είναι υπεράνω υποψίας, πολύ μακριά από τα στερεότυπα που φαντάζεται κανείς.

Τέλος, η παραγωγός Σιμόν Έρντλ δήλωσε ενθουσιασμένη με την εξέλιξη της ταινίας και έδωσε τα εύσημα στον σκηνοθέτη που τους έδινε την ελευθερία να κάνουν ότι θέλουν ενώ αστειεύτηκε με το γεγονός ότι περνούσαν καλά σε ένα πρότζεκτ που αφορούσε ένα τόσο οδυνηρό θέμα.



--------
Διαβάστε επίσης:
Οδηγός για το 67ο Φεστιβάλ των Καννών


 
 
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.