• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22307
  • Αριθμός συν/τών: 759912
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Πιασε το Φτυαρι


Πεμ 19 Μαϊ 2005

Monster in fur




Κάθησα και το σκέφτηκα παιδιά. Εάν έχεις ένα βήμα πρέπει να το εκμεταλλεύεσαι στο έπακρο. Γιατί δηλαδή, μόνο ο Δηράκης θα κάνει καμπάνιες για την σωτηρία του κινηματογράφου Χίου; Θα κάνω και εγώ! Χωρίς καμία προβοκατόρικη διάθεση λοιπόν σας παρακινώ να σταματήσετε να βλέπετε ταινίες της JLo. Είναι μια ατάλαντη και τελείως αφώνου-όλοι ξέρουμε με ποιόν τρόπο έγινε γνωστή (α ρε πρίαπα Puff Diddy, εμείς πληρώνουμε τα σπασμένα σου...), είναι μια υστερικιά σοσιαλιτέ, είναι μια ιέρεια του κακού γούστου (άνοιξε καμιά Vogue αγάπη μου που και που!). Αλλά πάνω από όλα είναι μια άσπλαχνη σταρ που κάθε μέρα παρουσιάζεται και με άλλη γούνα ακόμα και αν είναι ντάλα καλοκαίρι στο LA. Αυτό που της αξίζει ως τιμωρία παραδειγματισμού είναι να την δέσουν σε ζουρλομανδύα όπως τον Adrien Brody και να την βάλουν να δει τις όλες τις ταινίες της (με επιμονή κυρίως στα Wedding planner και Maid in Manhattan) μέχρι να παραδώσει το πνεύμα έτσι ώστε να βιώσει από πρώτο χέρι πώς νιώθουν τα καημένα τα μινκ όταν τα γδέρνουν. Και τώρα που έκανα το χρέος μου στην PETA, την RSPCA και δεν συμμαζεύεται να σας πω και για το Monster in law.

Στην ταινία αυτή λοιπόν η Τζενούλα είναι για ακόμα μια φορά μια αθώα κοπέλα που αν και τριανταφευγαρίζει επιμένει να φοράει λαστιχάκια, μπαρέτες, κοτσιδάκια και λοιπά σατανικά πράγματα στα μαλλιά της από αυτά που βρίσκεις σωρηδόν στο Claire’s accessories. Εαν και έχει ταλέντο ως σχεδιάστρια μόδας ή ζωγράφος (δεν κατάλαβα τι ακριβώς) έχει φτάσει στο απώγειο της καριέρας της με το να βγάζει βόλτα τους σκύλους μιας πλούσιας γριάς, κάτι σαν τον Ξανθόπουλο στην φάμπρικα δηλαδή. Υπομένει όμως στωικά την καταραμένη φτώχια ενώ ταυτόχρονα είναι σχεδόν αγνή σαν το άσπιλο χιόνι (όπως επιβεβαιώνει και η Wanda Sykes σε συζήτησή της με την κακιασμένη πεθερά σε περίπτωση που δεν έγινε ήδη σαφές για να το καταλάβει και ο ηλιθιότερος των θεατών). Επειδή όμως η καλή καρδιά και η αθωότητα αμείβονται η Lopez συναντά έναν αποστεωμένο τύπο (Michael Vartan) ο οποίος υποτίθεται ότι είναι μέγας γκόμενος που φυσικά είναι και γιατρός-καρδιοχειρουργός κιόλας. Ο γιατρός αμέσως ρίχνει χυλόπιτα στην δίμετρη, ξανθιά και αδύνατη Monet Mazur και ερωτεύεται τρελά την JLo. Εδώ όμως η ξεπατικωτούρα του Maid in Manhattan τελειώνει και σε μια κρίση εξυπνάδας ο σεναριογράφος εισάγει στο φιλμ την μεγαλοφυή ιδέα της κακιάς πεθεράς την οποία υποδύεται η JFo. Τώρα δεν ξέρω ποιές ακριβώς είναι οι πληροφορίες σας για JFo άκουσα όμως ότι πολλοί Αμερικάνοι την λένε προδότρα για κάτι που έγινε στον πόλεμο του Βιετνάμ-μην με ρωτάτε τι ακριβώς, προφανώς ούτε οι νεαρότεροι Αμερικάνοι ξέρουν. Πέρα από αυτό, η Fonda ενσάρκωσε καλύτερα και από την Βάνα Μπάρμπα όλη την απλή ανεπιτήδευτη γκλαμουριά των 80s με τις ιστορικές αερόμπικ βιντεοκασσέτες της με μακιγιάζ σε φούξια και ροζ τόνους και ασορτί κολλητά κορμάκια και παντρεύτηκε και χώρισε τον Ted Turner. Όλα αυτά όμως μπορούν να της συγχωρεθούν πάραυτα αν θυμηθούμε το ρόλο-κορυφή της στην μοναδική Barbarella. Σκηνοθετημένη από τον Roger Vadim που είχε κουτουπώσει μερικές από τις πιο εκθαμβωτικές ξανθιές (Fonda, Bardot), η Barbarella είναι ένα must για την ταινιοθήκη του κάθε σινεφιλ με την Fonda να προσπαθεί να σώσει το σύμπαν φορώντας φετιχιστικές βινύλ μπότες, υπερσοκαριστικά μίνι και μαθαίνοντας το διαγαλαξιακό σεξ όχι με τον μοντέρνο (μέσω χαπιών) τρόπο αλλά με τον πατροπαράδοτο παραδοσιακό. Όλα εδώ πληρώνονται όμως Fonda και για τα πολλά κρίματά σου τιμωρείσαι με το να παίζεις σε ταινία-τερατούργημα με την Lopez και μάλιστα το ρόλο της κακιάς. Αν και εδώ που τα λέμε η καημένη η Fonda όσο και αν αποκαλείται monster in law δεν είναι και ιδιαίτερα κακιά στην ταινία. Σε σχέση για παράδειγμα με την Lange που ήθελε να ξεπαστρέψει την Paltrow (δυστυχώς δεν τα κατάφερε) στην –κωμωδία αν δεν κάνω λάθος- του Hush η Fonda δεν σκοράρει ούτε μονάδα στην κλίμακα κακιάς πεθεράς. Τι κάνει η κακομοίρα η Fonda; Απλώς βάζει την Lopez να φορέσει ένα φόρεμα που της πέφτει μικρό (νούμερο 52 πιθανόν), δεν την αφήνει να κοιμηθεί για δύο-τρία βράδια και κατά λάθος την βάζει να φάει καρύδια στα οποία η JLo είναι αλλεργική. Σε αντιπερισπασμό η JLo της καταστρέφει τα ακριβά της φορέματα, βάζει τα σκυλιά να φάνε όλη την Laprairie (300 ευρώ τα 50ml μωρή εγκληματία!), της ρίχνει υπνωτικά χάπια στο φαγητό και γενικά φέρεται με πρωτοφανή έλλειψη σεβασμού προς τους μεγαλυτέρους της. Δεν μπορείς παρά να συμπαθήσεις την καημένη την κακιά πεθερά –βοηθούμενος κιόλας από το εγκληματικα κακό σενάριο που έχει τόσους πνευματώδεις διαλόγους μεταξύ των δύο αντιπάλων όσο γρασίδι έχει η έρημος. Ειλικρινά μπείτε λίγο στην θέση του χαρακτήρα της Fonda: Μεγαλοαστή γυναίκα καριέρας που έχει φτύσει αίμα να μεγαλώσει τον μοναχογιό της να τον βλέπει να γίνεται βορά στα νύχια μιας λαϊκιάς απόφοιτης Γυμνασίου με κοτσιδάκια και παπούτσια-κοθόρνους, η οποία δεν ξέρει να μιλήσει, να σταθεί και να εγκλιματιστεί σε ένα πολιτισμένο περιβάλλον και που η μεγαλύτερη φιλοδοξία της είναι να ζωγραφίσει έναν τοίχο της κουζίνας της και αυτό το σκέφτεται μια βδομάδα πριν σηκώσει το κουλό της. Μπορεί να μην έχω παιδιά και εγγόνια αλλά καλή μου Fonda πόσο σε νιώθω! Με χαρά και συγκίνηση λοιπόν χαρίζω το χρυσό βατόμουρο της εβδομάδας στο Monster in law και τις απαράδεκτες πρωταγωνίστριές του (Jane, ντροπή σου!). Σφαχτείτε μεταξύ σας επιτέλους κορίτσια να γλυτώσουμε!


 
 
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.